Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Zostać "gwiazdą" Youtuba!! - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Zostać "gwiazdą" Youtuba!! (/Temat-Zostac-gwiazda-Youtuba-149776)



Zostać "gwiazdą" Youtuba!! - QBones - 06-08-2017 17:11

Witam.


Mam 22 lata, jestem studentem który źle wybrał studia i postanowił zacząć walczyć o swoje marzenia: grać w gry i dostawać za to (gruby) hajs!! Tak - wiem, brzmi dziecinnie ale nie po to robiłem dziennik aby być osądzanym Tongue.


Jest dużo "gwiazd" youtuba, i wiem że promocja nowego kanału będzie ciężka. Mimo to uda mi się, a jak nie to założę inny kanał i będę robił filmiki typu "jak się wybić na ytb". bekabekabeka

Zaczynam od 0 - 0 gier, i 0 PLN na ich zakup/promocję kanału. Na szczęście zawsze można kilka $ z innych serwisów w kilka dni.


Wpisy będę dodawać codziennie (mimo wszystko to jest dziennik), nie będzie tutaj linku do kanału, przez najbliższy tydzień (do czasu kupna wybranej gry) będę zajmować się:

1. Tworzeniem materiałów pod promocję (konta na FB do spamu na grupach itp.etc).
2. Nauką edytowania filmów, tworzeniem intra/outra
3. Wymyślaniem metod na monetyzację ruchu.



P.S. Zarobki przez pierwsze 2-3 tygodnie będą na poziomie "0" (nie będę tu spamował jakimiś groszami z ankiet czy czegoś tam z czego będę zbierał $ na pierwsze gierki - podam info że po prostu daną gierkę kupiłem), na szczęście jest to "dziennik pracy" a nie "dziennik zarabiania" Big Grin


Niech hajs będzie z wami.


RE: Zostać "gwiazdą" Youtuba!! - Soplica - 06-08-2017 17:51