Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
1000$ - w co zainwestować - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Inwestycje (/Forum-Inwestycje-324)
+--- Dział: Inwestowanie - Dyskusje (/Forum-Inwestowanie-Dyskusje-315)
+--- Wątek: 1000$ - w co zainwestować (/Temat-1000-w-co-zainwestowac-149510)

Strony: 1 2


1000$ - w co zainwestować - cryptofish - 27-07-2017 12:10

Cześć
Szukam pomysłów na zainwestowanie niewielkiej gotówki. Dysponuję kapitałem ok. 1000$ i zastanawiam się w co zainwestować. W miarę możliwości chciałbym uniknąć wszelakich hyipów i tym podobnych rzeczy.

Interesują mnie kryptowaluty, ale nie znam się na tym za bardzo - może są jakieś serwisy oferujące szkolenia lub śledzenie profesjonalnych traderów?


Oczywiście jestem otwarty na wszelkie inne propozycje. Dzięki!


RE: 1000$ - w co zainwestować - supercola - 27-07-2017 20:26

Jeśli mowa o kryptowalutach to zawsze możesz włożyć kasę w kartę graficzną i zacząć powoli wydobywać .. ^^


RE: 1000$ - w co zainwestować - Quantic - 29-07-2017 13:53

Myślę, że warto albo zainwestować w jakiś pomysł na biznes lub forex, jednak do tego drugiego sugerowałbym poczytać o analizie technicznej i śledzić wiadomości rynków światowych.


RE: 1000$ - w co zainwestować - Watoga - 29-07-2017 16:48

(29-07-2017 13:53)Quantic napisał(a):  Myślę, że warto albo zainwestować w jakiś pomysł na biznes lub forex, jednak do tego drugiego sugerowałbym poczytać o analizie technicznej i śledzić wiadomości rynków światowych.

Pro tip. "Jakiś xd

Spam alert przepraszam :-)


RE: 1000$ - w co zainwestować - janbers - 31-07-2017 16:50