Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Od studenta do RICH pacjenta! by Weari - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Od studenta do RICH pacjenta! by Weari (/Temat-Od-studenta-do-RICH-pacjenta-by-Weari-149495)



Od studenta do RICH pacjenta! by Weari - weari - 26-07-2017 18:27

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

O mnie:
Nazywam się Szymon i mam 20 lat. Jestem studentem Elektroniki na Politechnice Wrocławskiej. Interesuję się w szczególności sportem oraz nowinkami technologicznymi. W wolnym czasie uwielbiam pogrywać w piłkę nożną oraz słuchać muzyki.
Jak na studenta przystało - jestem biedny i mam horom curkę.
Od pewnego czasu w szczególności przypadła mi do gustu tematyka Opcji binarnych (oraz ogólnie cały forex) i właśnie w tej gałęzi wątków earnera chciałbym się szkolić przez najbliższy czas.

Plany:
  • W okresie wakacji zarobić 7500zł na pracy stacjonarnej.
  • W okresie wakacji zarobić 500zł na pracy zdalnej.
  • W okresie wakacji przyswoić wiedzę związaną z opcjami binarnymi.
  • W wolnym czasie "ożywiać" moje metody zarobku związane z PPI (w szczególności aktualizacja strony oraz wrzucanie filmików, które już upadły)
  • ...

Informacje:
  • Na okres wakacji jestem zatrudniony na jednej z Wrocławskich fabryk. Moja stawka za godzinę wynosi 16,31zł (brutto Sad). W związku z tym do końca września (planuję pracować do 27.09, wypłatę zaś powinienem otrzymać do 10.10) moim celem jest zarobek 7500zł. Myślę, że uda mi się go osiągnąć z dość dużym ogonem Jerk2