grosz do grosza - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166) +--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352) +--- Wątek: grosz do grosza (/Temat-grosz-do-grosza-147924) |
grosz do grosza - Simonsays - 01-06-2017 21:10 Witam W skrócie o mnie
Po co to robię
Jak chcę to osiągnąć
Na początku będzie pewnie nudnawo bo muszę się rozkręcić ale czas to pieniądz..znaczy pokaże Sugestie, porady pytania są mile widziane. mypay 5,28 ( od kilku dni zbierane) Pozdrawiam P.S Jestem totalnym amatorem jeśli chodzi o ten rodzaj zarabiania w necie, także dla niektórych z Was będzie to istny ubaw ale niech i tak będzie RE: grosz do grosza - dawids7627 - 01-06-2017 21:13 Wingardium Leviosa RE: grosz do grosza - MrocznyKILL - 01-06-2017 21:49 Kolejna dziś osoba zaczynająca przygodę z forum od dziennika pracy. Powodzenia i wysokich zarobków życzę RE: grosz do grosza - Mariuszeek - 01-06-2017 22:38 Powodzenia grosz do grosza - Simonsays - 02-06-2017 21:27 Na wstępie podziękowania dla dawids7627, MrocznyKILL, Mariuszeek za to, że chciało im się zareagować Dzisiejsze działania na mypay podobne do wczorajszych poczynań z tym ,że zaliczanie akcji....cieniutko oj cieniutko. Patrząc na forum to dzisiaj wszystkim szło średnio nie licząc "profesorów mypay'a" Z nieoczekiwanych zdarzeń to, że po 5 min chyba musiałem zapomnieć hasła na maila bo dzisiaj hasło nie działało, a miałem je zapisane zaraz jak je wymyśliłem. Szczegół Jutro weekend i paradoksalnie mniej czasu na klikanie. W tygodniu to jak w jakimś korku stoję lub na "3 razy czerwone" to sobie dla relaksu poklikam. Czas wtedy mija jakoś szybciej i bez stresu. Taka fajowa jazda W pracy do kawki mypay jak najbardziej pasuje Na dzień dzisiejszy i na tę chwilę 6,64 RE: grosz do grosza - dawids7627 - 02-06-2017 21:43 Ja dzisiaj sobie odpuściłem mypay bo coś mi nie szło może jutro będzie lepiej grosz do grosza - Simonsays - 04-06-2017 2