Jak rozliczyć się z dodatkowego dochodu w internecie - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-195) +--- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-228) +--- Wątek: Jak rozliczyć się z dodatkowego dochodu w internecie (/Temat-Jak-rozliczyc-sie-z-dodatkowego-dochodu-w-internecie-145330) |
Jak rozliczyć się z dodatkowego dochodu w internecie - rojasQ - 13-03-2017 18:08 Witam, zdaję sobie sprawę, że takich tematów jest już dużo na forum, ale nie udało mi się jeszcze zdobyć wszystkich informacji. Sprawa wygląda tak, że ogólnie to jestem jeszcze uczniem (pełnoletnim). W wakacje pracowałem na umowie-zlecenie i dostałem już PIT-11, ale przez cały rok zarabiałem jeszcze w internecie na wynajmowaniu powierzchni reklamowej na mojej stronie (przez cały rok to około 2000 zł). I tu się rodzi moje pytanie: w jaki sposób się z tego rozliczyć? Dodać jakiś dodatkowy przychód? Tylko gdzie i jak? Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi to w miarę dokładnie wyjaśnił. Pozdrawiam! RE: Jak rozliczyć się z dodatkowego dochodu w internecie - szykiryki - 13-03-2017 18:43 W picie 37, na którym rozliczysz umowe o zlecenię, dorzuć w dodatkowych źródłach najem powierzchni. RE: Jak rozliczyć się z dodatkowego dochodu w internecie - rachman - 13-03-2017 19:45 Nie 37. Jeśli miał chociaż 1 dochód z którego "pracodawca" nie odprowadzał podatku/zaliczek a więc powinien sam to zrobić to musi PIT-36 złożyć. Tam jest rubryka najem/dzierżawa i ona jest odpowiednia do najmu powierzchni reklamowych na stronach www. Więc dochody z pracy (co dostał PIT-11) wpisuje w dochody i dodatkowo dochód z najmu w najem/dzierżawa (chociaż niektórzy błędnie upierają się i wpisują w "inne") No chyba że najem był na jakąś umowę i zlecający odprowadzał od tego jakieś podatki ale podejrzewam że nie i na nim spoczywał obowiązek zapłaty podatku od tego. Info z pierwszej lepszej strony w googlu: Cytat:Jaki rodzaj deklaracji