Zarabianie na inwestycjach w...niespodzianka! by Weari - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166) +--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352) +--- Wątek: Zarabianie na inwestycjach w...niespodzianka! by Weari (/Temat-Zarabianie-na-inwestycjach-w-niespodzianka-by-Weari-145217) |
Zarabianie na inwestycjach w...niespodzianka! by Weari - weari - 10-03-2017 23:45 Hej, witam!
Nazywam się Szymon i mam 19 lat. Jestem studentem I roku elektroniki na Politechnice Wrocławskiej.
Zarabianiem w sieci zainteresowałem się jakiś czas temu...jednak do praktyki przeszedłem dopiero kilka dni temu. W dzienniku tym postaram się przedstawiać swój progres w karierze earnera. Zapewniam Was, że w temacie przeze mnie prowadzonym nie znajdziecie nic, co było KIEDYKOLWIEK opisywane (bądź też promowane) na tym forum. Jest to sposób na zarobek, który podpatrzyłem...w zasadzie przez przypadek i dumny z tego nie jestem (szczegóły w dalszej części). Koniec przynudzania... Na czym zarabiam?
chyba styknie tych bzdur. Przejdźmy do dalszej części....
Cele:
Inne ważne informacje:
okej...w tym temacie to już chyba na tyle. Zachęcam Was do sprawdzania cu się to odpiernicza i komentowania
Proszę Was również o nie branie dosłownie kwestii łamania prawa. Owszem..do końca legalne to nie jest....ale mimo wszystko nikomu krzywdy nie robię i nikt z powodu mojego zarobku nie cierpi. Zachęcam Was do oceny dziennika. Każda opinia jest dla mnie ważna....a ta krytyczna szczególnie mnie motywuje (tak..lubię, kiedy ktoś mówi mi co robię źle). z dzisiaj: RE: Zarabianie na inwestycjach w...niespodzianka! by Weari - Miedziany - 10-03-2017 23:56 No może być ciekawie Obserwuje ;p Powodzenia! RE: Zarabianie na inwestycjach w...niespodzianka! by Weari - weari - 12-03-2017 00:06 Podsumowanie dnia 11.03.2017
Ponadto: