Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Zarobienie w wieku 15 lat na kamere sportową. - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Zarobienie w wieku 15 lat na kamere sportową. (/Temat-Zarobienie-w-wieku-15-lat-na-kamere-sportowa-145090)



Zarobienie w wieku 15 lat na kamere sportową. - krzysiof - 06-03-2017 20:54

Witam, mam 15 lat i chciałbym zarobić na kamerę sportową, kwota to około 1800 zł. Pytanie brzmi: Jak mam zarobić? Dodam że nie znam się na żadnych rynkach, piramidach finansowych itd. Chcę poprostu zarobić bez żadnego wkładu finansowego.
Pozdrawiam
Ps. Dodam że komentarze typu: "Weź się chłopie za naukę, a nie za zarabianie pieniędzy" nic tu nie wnoszą, a tylko przeszkadzają.


RE: Zarobienie w wieku 15 lat na kamere sportową. - szykiryki - 06-03-2017 21:00

Ulotki?

Jak miałam 16 lat zarabiałam 70 zł dniówki, więc niecały miesiąc pracy i masz kamerke (w zależności od rynku ulotkowego u Ciebie w miescie).
Bez wiedzy, zaplecza, zapoznania sie z forum tutaj (a raczej tego nie zrobiłeś) trudno będzie Ci w krótkim czasie uzyskać takie kwoty.
Nawet jak zarobisz 40-50 zl dniówki to juz będzie ok. Tylko nie mając 16 lat, musisz sie dowiedzieć co i jak prawnie- czy wystarczy zgoda rodziców, czy musisz poczekać jeszcze rok.


RE: Zarobienie w wieku 15 lat na kamere sportową. - tomek7912 - 06-03-2017 21:47

Ja w wieku 16 lat w necie zarabiałem po 2 do nawet 60zl dniówki (zmienilem bo patrzyłem w zle daty wypłat heh)