Zarabianie przez wrzucanie do grupy - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: SocialMedia (/Forum-SocialMedia-451) +--- Dział: Facebook (/Forum-Facebook-452) +--- Wątek: Zarabianie przez wrzucanie do grupy (/Temat-Zarabianie-przez-wrzucanie-do-grupy-144594) |
Zarabianie przez wrzucanie do grupy - trynox - 22-02-2017 02:24 Cześć, ostatnio myślałem nad zarabianiem w intenecie, mam 0 doświadczenia, więc wpadło mi do głowy, że spróbuję zarobić na fb. Mam 3 fejk konta na facebooku, przerobiłem je na profilowe dziewczyn i powrzucałem posty na grupy typu poznajmy się, myślę, że jutro będę mieć po 250 znajomych. Czy da się coś zarobić dodająć wszystkie te osoby do 1 grupy, a następnie wrzucając tam posty typu darmowe doładowania, ale trzeba dodać znajomych i podać telefon/wejść w skrócony link? Nie mam żadnego doświadczenia, dlatego nie mam narazie innych pomysłów. Aha, czy konta na fb są cośwarte? Te mają po 2/3 lata. RE: Zarabianie przez wrzucanie do grupy - Maro - 22-02-2017 10:07 Jeśli jednego dnia na nowe konta przyjmiesz 250 znajomych(dobra nie przyjmiesz) to jutro konta nie bedzie Spokojnie powoli dodawaj znajomych z 50 na dzien max itp itd RE: Zarabianie przez wrzucanie do grupy - maniek250 - 22-02-2017 10:15 @up a to akurat zależy Do niektórych kont przyjmowałem po 600 znajomych dziennie i wszystko było ok RE: Zarabianie przez wrzucanie do grupy - trynox - 22-02-2017 11:47 Okej, będę wrzucać powoli do znajomych. Jakieś inne wskazówki, żeby to konto nie spadło za szytbko? RE: Zarabianie przez wrzucanie do grupy - Hopekk94 - 22-02-2017 12:06 Powiem tak . Czasem konto padalo po akceptacji 50 a zasem nie padalo po 300 na raz. Chyba zalezy od ilosci zgloszen na konto albo ile fejkow np z twoim zdj zostalo zbanowanych RE: Zarabianie przez wrzucanie do grupy - Saa - 24-02-2017 11:16 Czy profil który akceptuje zgłoszenia też jest narażony na ban ? Myślałem że tylko ten który wysyła... I kolejne pytanie