![]() |
Tłumaczenie - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140) +---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285) +----- Dział: Tłumaczenia (/Forum-Tlumaczenia-8) +------ Dział: Maile do Lockerz (/Forum-Maile-do-Lockerz-28) +------ Wątek: Tłumaczenie (/Temat-Tlumaczenie-143) |
Tłumaczenie - piotree - 25-11-2009 21:13 Cześć, moglibyście mi to przetłumaczyć: Hey, We have begun to process all of the orders from our largest redemption yet. If you have a receipt that is missing an order number or has #0 on it, you are OK to get your prize. Please be patient with us as we process these particular orders as they will take a little longer to work through but do not worry. We realize that member accounts were not debited properly after redemption but the confirmations still went through. We actually took the site down when some had issues with missing data on receipts. The good news is that if you redeemed a prize legit AND you got a confirmation, you'll get your prize! If you received duplicate confirmations or ordered something else because you thought you didn't get your first prize, then we will process your first order and cancel your second if the prizes are both over 50 PTZ. Keep it classy, C Z góry dzięki za pomoc. RE: Tłumaczenie - Kleszczman - 25-11-2009 21:53 Witaj, Rozpoczęliśmy proces realizacji zamówień. Jeśli otrzymałeś dokument potwierdzający zamówienie bez numeru bądź z numerem #0 nie masz się czym martwić ponieważ zostanie zrealizowane. Prosimy o cierpliwość ponieważ przetworzenie wszystkich zajmie dłużej niż podejrzewaliśmy. Jednak nie ma czym się martwić. Jesteśmy świadomi iż wiele kont jest obciążonych bo ostatnim pozyskiwaniu nagród, jednak wszystkie potwierdzenia zamówień do nas doszły. Musieliśmy wyłączyć stronę w związku z brakującymi danymi odnośnie nagród. Jednak jeśli pozyskałeś nagrodę legalnie i otrzymałeś potwierdzenie to otrzymasz nagrodę. Jeśli otrzymałeś wiele potwierdzeń albo zamówiłeś coś innego myśląc iż twe pierwsze zamówienie nie przeszło, wtedy zajmiemy się tylko twym pierwszym zamówieniem a drugie zlikwidujemy jeśli oba zamówienia mają powyżej 50 PTZ każda. 3maj poziom ![]() |