Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Zarób 12.000zł w ciągu roku! - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Zarób 12.000zł w ciągu roku! (/Temat-Zarob-12-000zl-w-ciagu-roku-142344)

Strony: 1 2


Zarób 12.000zł w ciągu roku! - Buka11 - 02-01-2017 16:53

Cześć! Wink

Jestem Konrad mam(od dzisiaj) 18lat.
Na zarabiam.com jestem od ponad 2 lat, lecz nie udało mi się zarobić jeszcze zbyt wiele Sad
Dziennik będę starał się prowadzić regularnie – co tydzień w poniedziałek o 20.
Jako iż jestem uczniem liceum i nie mam zbyt wiele czasu mój cel na ten rok nie jest zbyt duży – 12.000zł do końca 2017r.
Nie posiadam zbyt dużej wiedzy na temat zarabiania na wszystkich poniżej podanych serwisach, ale czytałem wiele poradników i mniej więcej wiem jak na nich działać.
Wiem, że nie wszystkie z wymienionych, poniżej serwisów da mi wysokie zarobki, ale mam duże zaplecze osób w siatce poleconych co daje mi większe zarobki przy mniejszym nakładzie pracy Lol

Nie podaję nisz z, których korzystam Cool

Lista serwisów z, których będę korzystał*:
- Adsense
- Firesub
- Fanpage (budowanie społeczności+sprzedaż)
- Shore.st
- Clixsense
- Sejfik
- Marketagent

*lista serwisów będzie z czasem modyfikowana w zależności od czy na danej platformie będzie mi się dobrze pracowało(kontakt z administracją, wypłacalność, itd.). Po zakończeniu współpracy będę dawał moją subiektywną opinie na temat moich refleksji związanej z daną platformą.

Wszystkich chętnych do ew. współpracy lub kontaktu zapraszam do pisania na PW lub GG: 61414459

Do zobaczenia za tydzień! Wink