Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Produkcja gry, w której każdy może zarabiać [Dziennik] - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Produkcja gry, w której każdy może zarabiać [Dziennik] (/Temat-Produkcja-gry-w-ktorej-kazdy-moze-zarabiac-Dziennik-140922)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14


Produkcja gry, w której każdy może zarabiać [Dziennik] - Styler - 26-11-2016 19:44

WWW . GREEN KNIGHT . PL


Witajcie. Na początek się przedstawię.

Na imię mam Mateusz, jestem studentem Politechniki Lubelskiej. Pierwszy rok studiów minął mi w większości pod znakiem imprezowania. Na początku drugiego postanowiłem wziąć się za siebie i tak ostro nadrabiałem zaległości. Doszło do tego, że zamierzam złapać trochę doświadczenia pisząc swoją pierwszą gierkę przeglądarkową.


Hobby

Nie samym programowaniem informatyk żyje (co niektórych pewnie zdziwi), więc zajmuję się też innymi rzeczami. Głównie pasjonuje mnie motoryzacja. Lubię grzebać przy autku kiedy coś się psuje, oglądając przy tym jak jest zbudowane itp. Poza tym staram się dbać co nieco o ciało chodząc na siłownię (przynajmniej kilka razy w tygodniu chociaż różnie z tym bywa).


Do rzeczy...

Chciałbym, aby dziennik ten służył nie tylko do motywacji, lecz również do poznania waszej reakcji na moje plany. Dobrze by było gdyby trafiła się grupa odbiorów dla mojego "dzieła".

W ciągu najbliższych tygodni zamierzam stworzyć grę bazującą na języku PHP (z czasem pewnie dojdą dodatki w JavaScript), w której każdy użytkownik będzie mógł wymienić daną walutę na $, bądź jakieś nagrody. Ogólny zarys już mam, jutro pewnie skończę koncepcję strony głównej (tz. jej wyglądu). Uprzedzam, że nie znam się za dobrze na grafice, więc póki co cała witryna będzie budowana jedynie o CSS, bez dołączania grafik. Przez to estetyczność stanowić będzie na pewno większe wyzwanie, ale mam nadzieję, że nie wyjdzie to najgorzej.


Ale zaraz, zaraz

Być może część z nas zwróci uwagę, że nie jest to forum o programowaniu, ani dział nie pasuje też do chwalenia się postępami z tworzenia strony lecz... w moim mniemaniu jest to przygotowywanie się do zarabiania, bo jakby nie było to do tego będą dążył za pośrednictwem owej strony.


To tyle. Mam nadzieję, że odbiór całego przedsięwzięcia okaże się pozytywny. Żeby jednak nie było za łatwo oraz abyście wy nie czekali na możliwość zarabiania (tudzież zdobywania nagród) w projekcie zbyt długo stawiam sobie maksymalny okres czasu, w którym muszę go skończyć na 40 dni od jutra Smile

Reputy mile widziane :3



Wykonano: (od najnowszych do najstarszych, więc polecam czytać od końca)
- zaprogramowanie budynków w twierdzy
- wprowadzenie zakupu premium
- "środek" twierdzy
- rozpisanie działania budynków
- baza dla twierdzy
- wygląd podstrony z twierdzą gracza
- modyfikacja najemników
- panel użytkownika
- zmiana hasła
- usprawnienie ładowania elementów strony
- zmiana rankingu
- zoptymalizowanie kodu wyświetlającego dane o użytkowniku
- misje
- hazard w karczmie
- handlarz bursztynem
- łupienie graczy
- zdobywanie poziomów/doświadczenia
- rodzaje wypraw w zależności od siły (zmienia się też nagroda)
- najmowanie członków oddziału
- wylogowanie
- ranking
- podstawowa wersja wypraw
- zoptymalizowanie rejestracji + dodanie captchy i akceptacji regulaminu
- dodanie logowania
- rozrysowanie podstawowych funkcjonalności gry
- przemyślenie idei systemu zarabiania
- rejestracja z zabezpieczeniami
- strona główna
- zakup domeny greenknight.pl
- stworzyć wstępny obraz bazy danych pod użytkownika
- rozpocząć dziennik
- przemyśleć system gry

Strona główna:
http://s10.ifotos.pl/img/s1PNG_annnpxh.png

Miasto:
http://s5.ifotos.pl/img/s2PNG_annnpnn.png

Najmowanie oddziału:
http://s5.ifotos.pl/img/s3PNG_annnpnw.png

Wyprawy:
http://s10.ifotos.pl/img/s1PNG_anepqxw.png

Łupienie:
http://s5.ifotos.pl/img/ss2PNG_anearsr.png

Misje:
http://s2.ifotos.pl/img/ssPNG_anwsssr.png

Dni: 17/40

Zapraszam do tematu odnośnie testów: http://zarabiam.com/Temat-Graj-zarabiaj-i-zgarniaj-nagrody-test-1-141548


RE: Produkcja gry, w której można zarabiać [Dziennik] - ktostujest - 26-11-2016 19:50

Powodzenia, również z Pollub Smile


RE: Produkcja gry, w której można zarabiać [Dziennik] - ZbysiuK - 26-11-2016 23:40

Oo, coś nowego Tongue
Widzę, że interesujesz się motoryzacją, w takim razie zapraszam do linku w mojej sygnaturce Big Grin
Powodzenia ! Smile


RE: Produkcja gry, w której można zarabiać [Dziennik] - Styler - 27-11-2016 04:34

(26-11-2016 23:40)ZbysiuK napisał(a):  Oo, coś nowego Tongue
Widzę, że interesujesz się motoryzacją, w takim razie zapraszam do linku w mojej sygnaturce Big Grin
Powodzenia ! Smile

Po pierwszym filmiku trzymam kciuki, że kolega na czerwonym Enduro w końcu wjedzie na tą górę Wink I dzięki.


RE: Produkcja gry, w której można zarabiać [Dziennik] - Styler - 27-11-2016 20:52

Dzień 1/40

Udało mi się trochę przysiąść i wydaje mi się, że początek nie jest najgorszy. Wykonałem rejestrację usprawnioną funkcjami zabezpieczającymi HTMLa, SQLa oraz filtrującymi podawane dane. Oprócz tego skończyłem stronę główną, lecz trzeba tutaj pamiętać że cała jest budowana na samym CSSie, bez jakichkolwiek grafik. podsumowując...

... tak wygląda aktualnie główna

[Obrazek: AGEsdIu--_anrhnwr.png]

Wykonano:
- rejestracja z zabezpieczeniami
- strona główna
- zakup domeny greenknight.pl

Plany:
- logowanie
- rozplanowanie podstawowych funkcji w grze
- rozrysowanie strony wewnętrznej (po zalogowaniu)


RE: Produkcja gry, w której można zarabiać [Dziennik] - HajsMotywatory - 27-11-2016 21:17

Ja bym zmienił czcionkę na bezszeryfową oraz zmniejszył wielkość przycisków w menu. Może warto użyć bootstrapa i mieć sporo rzeczy z głowy?

Bazę danych obsługujesz za pomocą MySQLi, PDO czy może zastosowałeś jakąś inną np. MongoDB?

Tak z ciekawości się spytam. Fundusze na nagrody z reklam czy usług premium będą? Big Grin


RE: Produkcja gry, w której można zarabiać [Dziennik] - mahuzz - 27-11-2016 21:22

Co raz to ciekawsze dzienniki Big Grin Powodzenia!


RE: Produkcja gry, w której można zarabiać [Dziennik] - Styler - 27-11-2016 21:43

(27-11-2016 21:17)HajsMotywatory napisał(a):  Ja bym zmienił czcionkę na bezszeryfową oraz zmniejszył wielkość przycisków w menu. Może warto użyć bootstrapa i mieć sporo rzeczy z głowy?

Bazę danych obsługujesz za pomocą MySQLi, PDO czy może zastosowałeś jakąś inną np. MongoDB?

Tak z ciekawości się spytam. Fundusze na nagrody z reklam czy usług premium będą? Big Grin

Nie chcę póki co korzystać z Frameworków HTMLa. Może skuszę się na nie przy PHP. Bazę obsługuję przez mysqli. Co do funduszy na nagrody to postaram się wrzucić jedną reklamę + zaprojektować jakiś mało inwazyjny system premium tak, aby zachęcał jednak nie psuł wcale zabawy darmowym graczom przez oferowanie "złotych gór" pozostałym.


RE: Produkcja gry, w której można zarabiać [Dziennik] - Styler - 28-11-2016 17:41

Dzień 2/40

Czas leci, a motywacja nie ustaje. Niestety po pierwsze musiałem zoptymalizować skrypt rejestracji oraz poprawić jego estetykę co zajęło mi dłuższą chwilę. Miałem jednak trochę więcej czasu więc wykonałem również odporne na ataki logowanie oraz wygląd gry po zalogowaniu. Myślałem też trochę nad funkcjonalnościami i wymyśliłem. Niezbyt dokładnie ale możecie je już podpatrzeć w menu po zalogowaniu.

Strona wewnątrz:
[Obrazek: kjPmEiO--_anrnpqr.png]

Wykonano:
- zoptymalizowanie rejestracji + dodanie captchy i akceptacji regulaminu
- dodanie logowania
- rozrysowanie podstawowych funkcjonalności gry
- przemyślenie idei systemu zarabiania

Plany:
- uzupełnienie podstron
- dokończenie miasta
- zaprojektowanie skryptu obsługującego wyprawy


RE: Produkcja gry, w której można zarabiać [Dziennik] - Captain - 28-11-2016 17:47

Zapowiada się ciekawie, powodzenia Wink