Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Poszukuje mentora - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+---- Dział: TreePay (/Forum-TreePay-402)
+---- Wątek: Poszukuje mentora (/Temat-Poszukuje-mentora-140464)



Poszukuje mentora - badylek - 13-11-2016 20:20

Witam, jak w temacie. Poszukuje mentora, osoby która wprowadzi mnie w ten dział zarabiania. Nie mam doświadczenia tak wiec potrzebna osoba cierpliwa Smile jak w gimnazjum Smile. Nie jestem jakoś napalony na kase, pracuje i zarabiam dość dobrze, ale jak wiadomo dodatkowy grosz zawsze sie przyda. Oferuje od siebie czas i zaangażowanie. Kiedy nasza praca zacznie przynosić rezultat, oferuje % bądź $ za nauke. oczekuje również tzw kawy na ławie a nie zrob to zrób tamto i cześć. zainteresowani PW Smile pozdrawiam


RE: Poszukuje mentora - rekki - 13-11-2016 20:42

Nikt Ci nie poda gotowej niszy, a jedynie porady ogólne.
Poczytaj forum, wykup dostęp do SW i szukaj sposobów, myśl i próbuj, a zarobek przyjdzie z czasem, na Twoim miejscu nie liczyłbym na gotowca Wink


RE: Poszukuje mentora - badylek - 13-11-2016 21:35

(13-11-2016 20:42)rekki napisał(a):  Nikt Ci nie poda gotowej niszy, a jedynie porady ogólne.
Poczytaj forum, wykup dostęp do SW i szukaj sposobów, myśl i próbuj, a zarobek przyjdzie z czasem, na Twoim miejscu nie liczyłbym na gotowca Wink

Nikt nie powiedział o gotowcu, ale juz kiedys mialem jednego mentora i bardzo mnie zadziwil slabym podejsciem.


RE: Poszukuje mentora - radek0389 - 13-11-2016 21:41