Proszę was o nisze SMS mogą być wypalone - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11) +--- Wątek: Proszę was o nisze SMS mogą być wypalone (/Temat-Prosze-was-o-nisze-SMS-moga-byc-wypalone-140336) |
Proszę was o nisze SMS mogą być wypalone - aero2 - 10-11-2016 17:03 Witam. Chętnie poznam nisze SMS, mogą być wypalone, może jakiś lead wpadnie. Facebook w grupach, nie daje już mi zarobić, ban na dowód i do widzenia. Nie mam zaplecza i nie znam się na pozycjonowaniu, proszę o jakieś rady. Stronę potrafię zrobić, ale gorzej z jej promocją SEO, nie znam się na tym. Czy poza Facebookiem, można gdzieś złapać kilka leadów bez inwestycji? Wypaliłem się chyba do zera, chcę zarobić, ale nie wychodzi, ciężkie życie. Jeśli nie chcesz podawać tutaj niszy SMS to podaj mi na PW lub GG 122690. RE: Proszę was o nisze SMS mogą być wypalone - piotrgk4 - 10-11-2016 17:08 RE: Proszę was o nisze SMS mogą być wypalone - aero2 - 10-11-2016 17:12 Nie używam PayPal to źle trafiłeś, po drugie od tego jest forum aby pytać i dzielić się nawzajem pomocą, nie chcesz mi pomóc to chociaż byś nie komentował. RE: Proszę was o nisze SMS mogą być wypalone - Czaq - 10-11-2016 17:12 Jeśli nie potrafisz poradzić sobie mając tyle gotowych programow to może czas się wziąć za jakas inna prace? Jeśli zależy Ci na mojej top niszy z przed 2lat to: Criminal Case hack Zarobilem na tym ok 1k $ RE: Proszę was o nisze SMS mogą być wypalone - piotrgk4 - 10-11-2016 17:17 @[aero2] Przykro mi ale taka jest moja postawa prosząc o gotowe sposoby na zarobek... Twój post bardzo przypomina post nowych ludzi na forum typu jestem nowy w zarabianiu przez internet i czy może ktoś mi pokazać krok po kroku jak zarabiać choć trochę. Masz tutaj dział http://zarabiam.com/Forum-Poradniki-dotyczace-Zarabiania-przez-Internet-279 Po tygodniu analizowania wszystkim materiałów w tym