Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Mail w sprawie SHOPu - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140)
+---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285)
+----- Dział: Tłumaczenia (/Forum-Tlumaczenia-8)
+------ Dział: Maile do Lockerz (/Forum-Maile-do-Lockerz-28)
+------ Wątek: Mail w sprawie SHOPu (/Temat-Mail-w-sprawie-SHOPu-13942)



Mail w sprawie SHOPu - DonHoracy - 22-09-2010 16:29

Cytat:Hello,

Thanks for writing, and I’m sorry to hear that you’re still having trouble. We
are aware of this issue, and we’re working hard to have things back to normal
as quickly as possible. Please try again tomorrow, and let us know if you
experience the same results.

We really appreciate your patience, and I assure you that we’re working hard to
improve the experience for you and all members Smile

Best,

Przetłumaczyłem sobie sam tego maila ale nie wiem czy dobrze zrozumiałem więc proszę o tłumaczenie Smile


RE: Mail w sprawie SHOPu - Miu - 22-09-2010 16:38

Cytat:Witaj
Dziękuję że do mnie piszesz i jest mi przykro że wciąż masz kłopoty.Zdaję sobie sprawę że mamy drobne usterki,ale bardzo ciężko pracujemy aby wszystko szybko wróciło do normy.Spróbuj ponownie jutro i daj mi znać jeśli nic się nie zmieni.
Doceniam twoją cierpliwość i zapewniam,że pracujemy naprawdę ciężko aby usatysfakcjonować ciebie i innych użytkowników Lockerz
Pozdro



RE: Mail w sprawie SHOPu - DonHoracy - 22-09-2010 16:39

No tak czyli kolejne bardzo kulturalnie powiedziane "spier*alaj" Sad


RE: Mail w sprawie SHOPu - Zythus - 22-09-2010 16:42

Cytat:Dzięki za to, że napisałeś, i przykro mi słyszeć, że wciąż masz problemy.
Zajmujemy się tą sprawą, i pracujemy ciężko aby przywrócić wszystko do normalności
tak szybko, jak tylko się da. Proszę, spróbuj ponownie jutro, i napisz, czy
wciąż masz ten sam problem.

Na prawdę doceniamy Twoją cierpliwość, i chcemy byś wiedział, że ciężko pracujemy
aby umilić naszym userom czas spędzony na stronie.

Najlepszego,