Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Kupowanie w shopie - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140)
+---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285)
+----- Dział: Tłumaczenia (/Forum-Tlumaczenia-8)
+------ Dział: Maile do Lockerz (/Forum-Maile-do-Lockerz-28)
+------ Wątek: Kupowanie w shopie (/Temat-Kupowanie-w-shopie-13891)



Kupowanie w shopie - DonHoracy - 21-09-2010 17:55

Hey,

Thanks for writing, and I’m sorry to hear that you’re having trouble. In order
for us to best help you, we’ll need as much information as you can provide that
indicates exactly how the issue arose. At the least, please send a full,
unmodified screenshot that displays the error.

Remember that SHOP is new, and as such, we’re still fine-tuning. It’s an
exciting time for both the Lockerz crew and our members as we explore and
expand this particular site feature. We’ll do our best to remedy your situation
as quickly as possible!


RE: Kupowanie w shopie - haggard - 21-09-2010 17:57

Cytat: At the least, please send a full,
unmodified screenshot that displays the error.

Wyślij pełnego screena z błędem Smile


RE: Kupowanie w shopie - DonHoracy - 21-09-2010 17:59

To akurat sam przeczytałem i już to zrobiłem Smile


RE: Kupowanie w shopie - Zythus - 21-09-2010 17:59

Cytat:Siema

Dzięki, że napisałeś, i chciałem/am przeprosić słysząc, że masz problem.
Aby ci pomóc w najlepszy sposób, potrzebujemy tyle informacji ile tylko możesz
dostarczyć, które opiszą jak wygląda Twój problem. Na końcu, proszę wyślij pełny,
niezmodyfikowany screen, który opisuje problem.

Pamiętaj, że SHOP jest nowy, i dlatego wciąż go poprawiamy. Jest to ekscytujący czas
i dla Ekipy Lockerz i dla naszych użytkowników, podczas gdy poznajemy i rozszerzamy
tą rzecz na stronce. Będziemy starać się jak tylko możemy, aby rozwiązać Twój problem
tak szybko, jak to tylko możliwe.