Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Jak zacząć zarabiać przez inwestowanie? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Inwestycje (/Forum-Inwestycje-324)
+--- Dział: Inwestowanie - Dyskusje (/Forum-Inwestowanie-Dyskusje-315)
+--- Wątek: Jak zacząć zarabiać przez inwestowanie? (/Temat-Jak-zaczac-zarabiac-przez-inwestowanie-138588)

Strony: 1 2


Jak zacząć zarabiać przez inwestowanie? - Esbelto - 25-09-2016 12:31

Witam! Jestem zielony w tym temacie. Chciałbym zacząć zarabiać właśnie przez inwestycje. Chciałbym żeby ktoś ten cały temat mi jakoś wyjaśnił. W zamian mogę dać reputa i zarejestrować się z reflinka. Czekam na odpowiedzi Smile


RE: Jak zacząć zarabiać przez inwestowanie? - Captain - 25-09-2016 15:28

A ile w ogóle masz pieniędzy do zainwestowania?
Jeśli uzbiera się przynajmniej 130$ to mam coś, co mógłbym Ci polecić. Jeśli nie to dla mniejszych kwot zostają chyba głownie hyipy i revshare, ale w nich bardzo wysokie ryzyko.


RE: Jak zacząć zarabiać przez inwestowanie? - Esbelto - 25-09-2016 17:11

Czyli żeby wejść tak konkret trzeba mieć ze 130. Jak wysokie ryzyko jest przy mniejszych kwotach?


RE: Jak zacząć zarabiać przez inwestowanie? - adik7276 - 25-09-2016 18:11

Ryzyko jest zawsze niezależnie od kwoty. Im większa kwota tym więcej zarobisz, ewentualnie szybciej będziesz mógł wyciągnąć wkład. Z groszowymi sprawami szkoda nawet inwestować przynajmniej takie jest moje zdanie. 20 czy 40 dolarów to nie jest inwestycja, a na pewno nie w program który sam ma robić kase. Groszowe sprawy lepiej zainwestować w domene i hosting stawiając jakąś strone pod program partnerski.