Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Poradnik
Rich Snippets czyli wyniki rozszerzone w wyszukiwarce - atrakcyjne TOP 10 - Wersja do druku


+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Pozycjonowanie (/Forum-Pozycjonowanie-398)
+--- Dział: Pozycjonowanie i Optymalizacja (/Forum-Pozycjonowanie-i-Optymalizacja-341)
+--- Wątek:
Poradnik
Rich Snippets czyli wyniki rozszerzone w wyszukiwarce - atrakcyjne TOP 10 (/Temat-Rich-Snippets-czyli-wyniki-rozszerzone-w-wyszukiwarce-atrakcyjne-TOP-10-138185)



Rich Snippets czyli wyniki rozszerzone w wyszukiwarce - atrakcyjne TOP 10 - Klin - 15-09-2016 22:46

Pozwole sobie zacytować pewien ciekawy artykuł

Cytat: Samo pojawienie się strony w TOP 10 może okazać się niewystarczające do uzyskania satysfakcjonującego dla nas poziomu ruchu. Zwłaszcza jeśli większość stron ma podobny "title", jak i opis "description".


Oto kilka sposobów na to, aby wyróżnić się z tłumu:

1. Zastosowanie wyrażeń zachęcających do interakcji - tzw. Call to Action. Stosując odpowiednie wyrażenia: „Zobacz tutaj”, „Najtańsze …” „Kliknij teraz”

2. Zastosowaniu odpowiednich znaczników na naszej stronie - świetna metoda, by niewielkimi środkami wzbogacić wynik wyszukiwania dla naszej strony i wyróżnić się na tle konkurencji

Google w wynikach wyszukiwania wykorzystuje fragmenty rozszerzone między innymi dla:

Produktów

Przepisów

Recenzji i ocen

Wydarzeń

Aplikacji

a także:

Breadcrumbs

Sitelinks Serach Box

*******************************

PRODUKTY

Fragmenty rozszerzone mogą zostać użyte do otagowania dowolnego produktu praktycznie w każdym sklepie internetowym. Pod wynikiem naszej strony mogą pojawić dodatkowe informacje zawierające cenę, ocenę produktu w formie gwiazdek czy ilość opinii. Tego typu rozszerzenie jest bardzo widoczne w wynikach wyszukiwania i znacznie wyróżnia się na tle konkurencji.

Przykładowe wykorzystywane znaczniki do opisu pojedynczych produktów

[Obrazek: 10807_530_0_1_3e234f54cd__zrzut_ekranu_2016_09_0.png]

Przykład:

[Obrazek: 10807_530_0_1_2bc061cf37__zrzut_ekranu_2016_09_0.png]

PRZEPISY
Przykładowe wykorzystywane znaczniki do opisu przepisów:

[Obrazek: 10807_530_0_1_11b630c730__zrzut_ekranu_2016_09_0.png]

Przykład:

[Obrazek: 10807_530_0_1_69b313f6ff__zrzut_ekranu_2016_09_0.png]

RECENZJE I OCENY
Przykładowe wykorzystywane znaczniki

[Obrazek: 10807_530_0_1_acd84a697a__zrzut_ekranu_2016_09_0.png]

Przykład:

[Obrazek: 10807_530_0_1_af8844a731__zrzut_ekranu_2016_09_0.png]

WYDARZENIA:
Wymagane znaczniki wykorzystywane do tagowania wydarzeń

[Obrazek: 10807_530_0_1_2659de6a9f__zrzut_ekranu_2016_09_0.png]

Przykład:

[Obrazek: 10807_530_0_1_74a43964b1__zrzut_ekranu_2016_09_0.png]

APLIKACJE
Przykładowe znaczniki wykorzystywane do opisu aplikacji

[Obrazek: 10807_530_0_1_61d9a0de1a__zrzut_ekranu_2016_09_0.png]

Przykład:

[Obrazek: 10807_530_0_1_e31795c736__zrzut_ekranu_2016_09_0.png]

BREADCRUMBS
Samo wdrożenie jest dość proste i nie wymaga złożonych prac programistycznych:

Kod:
<div itemscope itemtype="http://data-vocabulary.org/Breadcrumb">
<a href="http://www.example.com/dresses" itemprop="url">
<span itemprop="title">Dresses</span> </a>
</div>
<div itemscope itemtype="http://data-vocabulary.org/Breadcrumb">
<a href="http://www.example.com/dresses/real" itemprop="url">
<span itemprop="title">Real Dresses</span> </a>
</div>
<div itemscope itemtype="http://data-vocabulary.org/Breadcrumb">
<a href="http://www.example.com/clothes/dresses/real/green" itemprop="url">
<span itemprop="title">Real Green Dresses</span></a>
</div>

Przykład:

[Obrazek: 10807_530_0_1_87990c19ba__zrzut_ekranu_2016_09_0.png]

SITELINKS SEARCH BOX
Jest to dodatkowe okno, z którego może skorzystać użytkownik do wyszukania informacji w obrębie serwisu.

Przykład wdrożenia mikrodanych dla produktu:

Kod:
<div itemscope itemtype="http://schema.org/Product">
    <a itemprop="url" href="http://adresurl.com/Przykladowy-adres-produktu"><div itemprop="name"><strong>Nazwa produktu</strong></div>
    </a>
    <div itemprop="description">Opis produktu</div>
    <div itemprop="brand" itemscope itemtype="http://schema.org/Organization">
    <span itemprop="name">Nazwa producenta</span></div>
    <div>Model: <span itemprop="model">Model produktu</span></div>
    <div>Product ID: <span itemprop="productID">Identyfikator produktu</span></div>
    <div itemprop="aggregateRating" itemscope itemtype="http://schema.org/AggregateRating">
    <span itemprop="ratingValue">5</span> based on <span itemprop="reviewCount">10</span> reviews</div>
    <div itemprop="offers" itemscope itemtype="http://schema.org/Offer"><span itemprop="price">120</span><link itemprop="itemCondition" href="http://schema.org/NewCondition" />Nowy</div></div>

Przykład:

[Obrazek: 10807_530_0_1_0c7c09ec1f__zrzut_ekranu_2016_09_0.png]

Na koniec badanie wykonane w 2014 przez mediative.com pokazuje zainteresowanie użytkowników dla stron wykorzystujących rich snippets.

[Obrazek: 10807_530_0_1_ece5263d3c__zrzut_ekranu_2016_09_0.png]


Źródło


RE: Rich Snippets czyli wyniki rozszerzone w wyszukiwarce - atrakcyjne TOP 10 - Vasaki - 15-09-2016 22:58

Fajna robota Misiek Smile
Dodam od siebie jeszcze sposoby wdrażania Rich Snuppets:
Mikroformaty
Mikrodane
RDF

Przydatne linki:
http://microformats.org/
https://search.google.com/structured-data/testing-tool