Jaki program partnerski ? - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11) +--- Wątek: Jaki program partnerski ? (/Temat-Jaki-program-partnerski-136479) |
Jaki program partnerski ? - tyglew12 - 01-08-2016 22:21 Witam ! Jestem początkującym i chciałbym się zapytać , jaki ktoś poleciłby mi program partnerski z Sub SMS'ami ? . Chciałbym dodać że odpada Mylead ponieważ tam mi żadna subskrypcja nie chce wejść a na innym zebrałem 500 zł . Czy waszym zdaniem Mylead to oszustwo ? RE: Jaki program partnerski ? - Na 5tyk - 01-08-2016 22:43 Wybierz.pomiędzy FireSub, Lead.Network, TreePay, MyLead. W wszystkich tych serwisach uzytkownik musi zostac obciazony, abys zdobyl leada. RE: Jaki program partnerski ? - Ziomek999 - 04-08-2016 15:46 Osobiście polecam Leadmore, akurat w tym przypadku użytkownik nawet jak nie ma kasy na koncie to ty dostajesz leada, stawki zaczynają się od 6zł RE: Jaki program partnerski ? - Fastlead.pl - 24-08-2016 14:36 Zachęcam do skorzystania z naszej platformy. Naszym partnerom dajemy liczne programy do pobierania, stream online, a nawet ostatnio bardzo modny i zupełnie nieopatrzony program do PokemonGO. Oferujemy subskrypcję za 6,50 zł z odnowieniami raz w tygodniu oraz subskrypcję za 4 zł z odnowieniami co pięć dni. Stanowi ona ewenement w branży - jako jedyni oferujemy subskrypcję z odnowieniami, które mogą być naliczane każdego dnia, a nie w określone dni tygodnia! Ostatnio wprowadziliśmy również do naszej oferty lead za zapisanie. Dzięki czemu już na wstępie otrzymasz 6 zł za leada, a ustawiając drugą subskrypcję dodatkowo zarobisz na odnowieniach. RE: Jaki program partnerski ? - Wojo-MyLead - 24-08-2016 14:56 @[tyglew12] Nasz program partnerski działa ponad dwa lata. Zaufało nam już tysiące użytkowników. Nazywanie serwisu "oszustwem" delikatnie mówiąc, mija się z prawdą. Mamy największy wybór