Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Jaki program partnerski ? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Jaki program partnerski ? (/Temat-Jaki-program-partnerski-136479)



Jaki program partnerski ? - tyglew12 - 01-08-2016 22:21

Witam ! Jestem początkującym i chciałbym się zapytać , jaki ktoś poleciłby mi program partnerski z Sub SMS'ami ? . Chciałbym dodać że odpada Mylead ponieważ tam mi żadna subskrypcja nie chce wejść a na innym zebrałem 500 zł . Czy waszym zdaniem Mylead to oszustwo ?


RE: Jaki program partnerski ? - Na 5tyk - 01-08-2016 22:43

Wybierz.pomiędzy FireSub, Lead.Network, TreePay, MyLead.
W wszystkich tych serwisach uzytkownik musi zostac obciazony, abys zdobyl leada.


RE: Jaki program partnerski ? - Ziomek999 - 04-08-2016 15:46

Osobiście polecam Leadmore, akurat w tym przypadku użytkownik nawet jak nie ma kasy na koncie to ty dostajesz leada, stawki zaczynają się od 6zł Smile


RE: Jaki program partnerski ? - Fastlead.pl - 24-08-2016 14:36

Zachęcam do skorzystania z naszej platformy. Naszym partnerom dajemy liczne programy do pobierania, stream online, a nawet ostatnio bardzo modny i zupełnie nieopatrzony program do PokemonGO.

Oferujemy subskrypcję za 6,50 zł z odnowieniami raz w tygodniu oraz subskrypcję za 4 zł z odnowieniami co pięć dni. Stanowi ona ewenement w branży - jako jedyni oferujemy subskrypcję z odnowieniami, które mogą być naliczane każdego dnia, a nie w określone dni tygodnia!