Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Fejq - Mój dziennik pracy - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Fejq - Mój dziennik pracy (/Temat-Fejq-Moj-dziennik-pracy-135981)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7


Fejq - Mój dziennik pracy - fejQ - 21-07-2016 07:06

Witam Smile

Postanowiłem założyć swój dziennik pracy. Pierwszym celem jaki sobie tu postawiłem jest zarobienie 1000zł do końca tego miesiąca, czyli w okresie 21.VII do 31.VII. Jednak zanim przejdę do opisania planu działania to po krótcę przedstawię się.

Zarabianiem w sieci zajmuję się od ok 8-9 lat. Początkowo były to tzw groszowe sprawy zarabiane okazyjnie. Pierwsze w miarę większe pieniądze zacząłem zarabiać jakieś 3-4 lata temu. Jednak nadal to było jedynie dorobienie do wypłaty. Od roku zarabianie w sieci stanowi moje główne źródło dochodu, a "tradycyjna praca" była swego rodzaju dodatkiem, oraz czymś by nie zdziczeć w domu.

Tydzień temu jednak zrezygnowałem z "normalnej" pracy, by skupić się tylko na zarabianiu w sieci. Ktoś powie "idiota", więc odrazu zaznaczę, że w domu zarobię więcej niż te 10zl/h w normalnej pracy. Ponadto nie inwestuję w dojazd do pracy i co najważniejsze mam komfort, że nikt nie stoi mi nad głowa, a w trakcie pracy w sieci mogę zająć się też pobocznymi sprawami, na które nie miałbym czasu ani mozliwości w tradycyjnej pracy.