Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Na czym można zarobić przy programowaniu dla początkującego - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Programowanie (/Forum-Programowanie-364)
+--- Wątek: Na czym można zarobić przy programowaniu dla początkującego (/Temat-Na-czym-mozna-zarobic-przy-programowaniu-dla-poczatkujacego-135649)

Strony: 1 2


Na czym można zarobić przy programowaniu dla początkującego - helix - 12-07-2016 14:44

Jestem początkujący i chcę zacząć swoja przygodę przy programowaniu i nie wiem co opłacalne i co na początek wybrać, bo kiedyś programowałem w Visual Basic gdzie kupiłem książkę i próbowałem i nawet trochę mi wychodzi ale ciężko było pojąć.I nawet mogę kupić książkę gdzie może bym się nauczył.Szukam kogoś kto by mi pomógł w tej sprawie .Proszę o pomoc


RE: Na czym można zarobić przy programowaniu dla początkującego - Adrianolsz - 12-07-2016 14:47

Nie rozumiem pytania.. To chcesz nauczyć się programować, czy zarabiać? Tytuł tematu brzmi, jakbyś był już doświadczony programistą i szukał sposobu na zarobek.


RE: Na czym można zarobić przy programowaniu dla początkującego - helix - 12-07-2016 21:18

Sorry za nie poprawne sformułowanie teksy.Chodzi o programowanie początkującego i potem zarabiać.


RE: Na czym można zarobić przy programowaniu dla początkującego - kontakt74 - 12-07-2016 21:22

Nauka dobrego programowania wymaga czasu, jak zaczniesz będziesz wiedział dlaczego. Jak pojawi się jakiś problem to trzeba szukać rozwiązania na googlach itd itp jak już dojdziesz do wprawy to dopiero warto szukać klientów