Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Małe i duże cele - prosta realizacja! - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Małe i duże cele - prosta realizacja! (/Temat-Male-i-duze-cele-prosta-realizacja-133027)

Strony: 1 2


Małe i duże cele - prosta realizacja! - oskarzechowski - 09-05-2016 19:24

Witam serdecznie. Mam na imię Oskar jestem studentem, barmanem oraz prowadzę mała firmę barmańską. Zainteresował mnie temat zarabiania w internecie a w szczególności programy typu revshare. Obecnie uczestniczę w projekcie MxRevshare. Zainwestowałem w paczki 190$.

[Obrazek: Bez_tytu_u.jpg]

Dziennik zakładam w celu motywacji do rozwoju oraz liczę na dużo ciekawych porad od bardziej doświadczonych forumowiczów.

Jeżeli chodzi o moje cele finansowe to:
- kupno samochodu jesień/zima 2016 (około 20 000 zł)
- Wakacje 2016 (proste wakacje Chorwacja/Bułgaria/Grecja)
- Robienie kolejnych kursów związanych z moim przyszłym zawodem (kursy kosztują od 1000 do 4000 zł)
- Wakacje zima/wiosna 2017 (tutaj już pełen wypas - Malediwy lub coś równie egzotycznego)
- kupno iPada (będzie bardzo pomocny w szkole)

- W dalszej perspektywie jakiś mały własny kąt Smile

Interesuje się również rozwojem osobistym, i do tego też mnie ma motywować ten dziennik. Jak napisałem wcześniej pracuje więc będę czynił dalsze inwestycje. Na początek zamierzam się skupić na MX, później możliwe, że zainwestuje w FutureAdPro. Czas pokaże! Big Grin


RE: Małe i duże cele - prosta realizacja! - oskarzechowski - 10-05-2016 14:25