Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Język polski - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Dział Tematyczny (/Forum-Dzial-Tematyczny-116)
+---- Dział: Szkoła (/Forum-Szkola-307)
+---- Wątek: Język polski (/Temat-Jezyk-polski-13136)

Strony: 1 2 3


Język polski - Arekxxl - 06-09-2010 19:23

Sory za moje żale ale ja po prostu nie mogę!


Jestem uczniem 3 klasy Liceum Ogólnokształcącego. Jak sie domyślacie w tym roku piszę maturę. Chodzę do klasy o profilu mat-fiz i moje pytanie jest takie: PO CO TYLE POLSKIEGO??!!
Mam 5 polskich i 5 matematyk.
Uważam przedmiot o nazwie "język polski" za niepotrzebny bo uczymy się tam tylko na pamięć. Po co mi wiedzieć kiedy zaczął się renesans, co napisał moiler albo jakie cechy miał bohater romantyczny. K**wa!

I nie mówcie żebym szedl na samosie :s


RE: Język polski - kreatywny - 06-09-2010 19:26

nom ale tak mają wszyscy nic nie zrobisz


RE: Język polski - Arekxxl - 06-09-2010 19:42

No ale mnie to wkurza. Jeszcze babka myśli że jak zna tytuły wszystkich dzieł z epok to jest super mądra...

Gówniana sprawa


RE: Język polski - Miu - 06-09-2010 20:12

idź na samosie Big Grin
a tak na poważnie to tego nie przeskoczysz.ja też nie wybieram się na kierunek matemetyczny,a będę musiał zdawać z tego maturę,i uczyc się wszystkich rzeczy które mi się w życiu nie przydadzą...
http://statichg.demotywatory.pl/uploads/1256517084_by_ZnawcaEKRANU_500.jpg
ten demot to ładnie podsumowuje Big Grin


RE: Język polski - Arekxxl - 06-09-2010 20:17

hehe.