Aplikacja FB. - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Programy Partnerskie oraz Programy Afiliacyjne (/Forum-Programy-Partnerskie-oraz-Programy-Afiliacyjne-354) +--- Dział: Lead.Network (/Forum-Lead-Network-393) +--- Wątek: Aplikacja FB. (/Temat-Aplikacja-FB-131189) |
Aplikacja FB. - ShuQi - 31-03-2016 11:31 Witam. Proszę o wytłumaczenie mi zasad zbierania tokenów do aplikacji(public ac), jej działania oraz ogólnych informacji. RE: Aplikacja FB. - AnnaKa - 31-03-2016 13:02 Witaj, Wszystkie te informacje znajdziesz tutaj na forum, napisz jakie masz doświadczenie z aplikacjami. Jeśli to jednak jest Twój pierwszy kontakt z nimi będzie Ci bardzo ciężko i szczerze mówiąc nie wiem czy dasz radę wszystkiemu podołać. To wiąże się aktualnie z dużym ryzykiem utraty aplikacji nawet przy minimalnym stopniu użytkowania. RE: Aplikacja FB. - ShuQi - 31-03-2016 13:32 Nie mam żadnego doświadczenia z aplikacjami, jak z zarabianiem na subsms. Zarabiam online(wymiany gotówki) od pewnego czasu już, lecz chce zwiększyć swoje przychody własnie na subsms. @[AnnaKa] RE: Aplikacja FB. - Mauorycy - 31-03-2016 21:39 (31-03-2016 13:32)ShuQi napisał(a): Nie mam żadnego doświadczenia z aplikacjami, jak z zarabianiem na subsms. Skoro nie masz żadnego doświadczenia ani w tym, ani w tym to serio...z motyką na słońce RE: Aplikacja FB. - morenox - 01-04-2016 10:47 Teraz apki to nie to samo co kiedyś ; D Jak nie masz doświadczenia to nie polecam bo tylko hajs wtopisz RE: Aplikacja FB. - AnnaKa - 01-04-2016 21:09 Widzę, że poprzednicy mnie uprzedzili. Nie jest to żart na Prima Aprilis, to fakt iż teraz z aplikacjami jest dużo trudniej. Niestety nie jest tak jak kiedyś że zakupisz aplikacje i będziesz szło nią spamować co godzinę. Teraz to złożony proces prac. Jeśli nie masz doświadczenia byłoby Ci bardzo ciężko, jednakże możesz spróbować innych metod zarabiania na HotCash! RE: Aplikacja FB. - prololex - 01-04-2016 21:19 Potwierdza