Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Problem z wyborem sposobu zarobku - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248)
+--- Wątek: Problem z wyborem sposobu zarobku (/Temat-Problem-z-wyborem-sposobu-zarobku-130481)



Problem z wyborem sposobu zarobku - Klacik - 15-03-2016 00:52

Witam,

Mam na imię Kuba, za miesiąc kończę 18 lat i w sumie w zarabianiu przez internet jestem laikiem. Czytam o tym od tygodnia, lecz moje próby zrobienia czegoś są bezskuteczne. Próbowałem następujących sposobów:

a) ewhoring (próba perswazji do wysłania sms'a na eForsa) - bezskutecznie

b) skracanie linków (do tego niestety z tego co mi wiadomo trzeba mieć w miarę duże zaplecze np. fanpejdzy aby jakoś to hulało) - bezskutecznie z powodu braku jakiegokolwiek fp

c) premium sms (około 500-600 wejść i 0 leadów, pracowałem na stronie MyLead) - bez zysku

d) sub sms (konta na fb padają mi jak muchy, a fb to chyba najlepsza platforma do tego zabiegu) - bezskutecznie z powodu braku fejk ów

Czy mógłby mi ktoś podsunąć pomysł? Nie mówię tu o gotowej niszy, chciałbym wskazówkę za co powinienem się brać. Jakich zarobków oczekuje? Kilka dolców dziennie w zupełności mnie zadowala na początku. Fajnie byłoby robić 4-5$ na dzień.


RE: Problem z wyborem sposobu zarobku - rachman - 15-03-2016 01:11