Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Co spowodowało tak znaczny spadek - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Inwestycje (/Forum-Inwestycje-324)
+--- Dział: Opcje Binarne (/Forum-Opcje-Binarne-339)
+--- Wątek: Co spowodowało tak znaczny spadek (/Temat-Co-spowodowalo-tak-znaczny-spadek-130040)



Co spowodowało tak znaczny spadek - damianlxlx5 - 04-03-2016 19:11

Witam

Jestem początkującym traderem (w zasadzie dopiero się uczę) i chciałbym żeby ktoś mi wyjaśnił pewną sytuację na wykresie.

[Obrazek: amxx_1457114679__wykres.png]

Jak widać na wykresie mamy drastyczny spadek ceny EUR/USD, mimo że cena rosła od dłuższego czasu. Czy można to było jakoś odczytać z wykresu, że taka sytuacja może się wydarzyć? Co miało na to wpływ ?

Proszę o wyjaśnienie Smile


RE: Co spowodowało tak znaczny spadek - lucass9600 - 05-03-2016 09:34

po pierwsze ciężko stwierdzić coś po wykresie u samego brokera , do analizy potrzebujesz platformy MetaTrader 4

po drugie średnio tu widzę jakiś bardziej konkretny trend jasne na M5 widać ,że każda kolejna 5 minutowa sesja kończy się wyżej od poprzedniej ,ale zauważ na te szpikulce (cienie dolne) - świadczą o tym ,że walka pomiędzy bykami i niedźwiedziami trwa i trend pewny nie jest. A już na pewno tych 15-20 minut nie nazwałbym jak to powiedziałeś dłuższym czasem.

po trzecie o godzinie 19:10 wczoraj podawano raport (liczba platform wiertniczych wg Baker Hughes) wydarzenie to w kalendarzu występuje z dwoma bykami i miało wpływ właśnie na dolara ,więc lepiej grę na godzinę przed i godzinę po odpuścić.