Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Strona w budowie co o tym myślicie? www.click4bits.com - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Strona w budowie co o tym myślicie? www.click4bits.com (/Temat-Strona-w-budowie-co-o-tym-myslicie-www-click4bits-com-129972)



Strona w budowie co o tym myślicie? www.click4bits.com - karolsongo - 02-03-2016 20:56

Witam
Zaczełem niedawno tworzyć swoją pierwszą strone Smile

Jestem zielony jeśli chodzi o tworzenie stron także uczę się wszystkiego pracując przy tej stronie heh

Powoli mi to idzie np. największy problem jaki miałem to jak wyśrodkowac tekst albo jak zmienic kolor tekstu heh i trochę czasu spędziłem w google zeby do tego dojść Smile

Jak narazie zrobiłem stronę główną oraz jedną podstronę i chciałbym się zapytac co o niej sądzicie zanim zaczne tworzyć dalej.

A więc tak zarabiac na tej stronie chciałbym w następujący sposób:

1.będe wyszukiwał najlepsze krany btc i tworzył zoptymalizowane listy w celu najefektywniejszego zbierania satoshi Smile (tutaj będe zarabiał z refów)

to jest własnie pierwsza podstrona którą zrobiłem Smile także zajrzyjcie i powiedzcie co sądzicie jak możecie Smile z menu wybierzcie "Earn" badź kliknijcie "read more" pod best faucets list.

2.Będe pisał jak wybieram programy w które inwestuję oraz robił ich review (czyli równiez tutaj zarobek z refów)

3. Oraz ostatni sposób zarobku z tej strony to reklamy, mam zamiar wstawić kilka ale narazie jeszcze nie wiem jak także jeszcze nie ma Smile

Moja strona to http://www.click4bits.com

Pozdrawiam
Karolsongo