Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
dziennik motywujący - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: dziennik motywujący (/Temat-dziennik-motywujacy-129941)



dziennik motywujący - qwertybsk - 02-03-2016 12:35

Siema, mam na imię Michał, 95 rocznik w zarabianiu przez neta jestem zielony, od listopada śmigam na subach i jakoś mi starca na ten kieliszek chleba. Mam dużo wolnego czasu, do szkoły idę dopiero od września-października ( zaocznie ) i nie pracuje Smile Niestety przez siedzenie w domu przez kilka miechów jestem leniwy :/ priorytetem dla mnie jest znalezienie dodatkowego źródła dochodu w necie ( nie chcę ograniczać się tylko na subach ) oraz oczywiście jak najszybciej chciałbym ogarnąć blogi, pozycjonowanie oraz wszystko co podstawowe w tym fachu. budowa zaplecza w tym czasie jest oczywista

Posty będę stawiał co kilka dni, czasem seriami z każdego dnia Smile najważniejsze żeby na koniec miesiąca ta dwójka była więc lecimy

wczoraj wegetowałem po necie więc dużo nie robiłem, zresztą będzie większość takich dni ( ten dziennik mam nadzieje że pomoże mi zwalczyć te lenistwo oraz zmotywować innych leni do działania )

saldo z dn. 01.03
36PLN/2000PLN


RE: dziennik motywujący - qwertybsk - 03-03-2016 00:05

Dzień drugi
Wegetacja po necie z tym że już bardziej w sensownym celu, pierwszy dzień przygotowań nowego projektu który odpalę jak najszybciej mam nadzieję.

tak więc: 52.83 PLN/2000PLN


RE: dziennik motywujący - full2000 - 03-03-2016 08:56

Powodzenia ! Smile


RE: dziennik motywujący - qwertybsk - 04-03-2016 00:39