Co wybrać? FortAdPays, MXRevShare ? - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11) +--- Wątek: Co wybrać? FortAdPays, MXRevShare ? (/Temat-Co-wybrac-FortAdPays-MXRevShare-129154) |
Co wybrać? FortAdPays, MXRevShare ? - zawi99 - 16-02-2016 22:05 Cześć! Jestem nowicjuszem w inwestowaniu w programy takie jak TM czy inne tego typu. Troszeczkę ostatnio poczytałem o tym, dowiedziałem się jak to działa, dlaczego tak a nie inaczej itd. Odłożyłem sobie około 75$ na zainwestowanie w jakiś program. Szukałem ostatnio programów w które można by wejść z tą kasą, ale nie znam się aż tak na tym żeby na 100% być pewnym wyboru dlatego zwracam się do Was. Proszę Was o pomoc w wybraniu programu do zainwestowania. Na moim celowniku jest FortAdPays i MXRevShare i tutaj moje pytanie. Co wybrać? Może jakiś całkiem inny program? (TM raczej mnie nie interesuje w obecnej podupadającej sytuacji) Proszę forumowiczów o pomoc RE: Co wybrać? FortAdPays, MXRevShare ? - zet - 16-02-2016 22:24 Witaj ,, na temat FortAdPays niestety nic nie wiem, ale gdybys mial pytania odnosnie MXRevshare to sluze pomocą i zapraszam do kontaktu. RE: Co wybrać? FortAdPays, MXRevShare ? - Miko93PL - 17-02-2016 02:35 FortAdPays w Polsce jest mało znany i nie wiemy o nim zbyt wiele. Program działa blisko 2 lata i oferuje duży stopień zwrotu bo aż 220% oraz wysokie dzienne naliczenia 2%. Do tego system z prowizji ze wszystkich linii wynosi 20%. Aż dziwne, że program ten nie stał się SCAMEM MXRevShare po ostatnich niskich naliczeniach 0,2 - 0,6% dziennie przywraca dzienne naliczenia w wysokości 2,5% oraz wypłaty INSTANT mimo,że program nie wygląda zbyt atrakcyjnie i zdarza się, że wypłaty / strona chwilo nie działają to poleciłbym bardziej ten program. Mniejsze stopy zwrotu i prowizje do sponsorów co według mnie sprawia, że program ma szanse na dłuższy żywot i dodatk