Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
[nonapewno] zarobisz :D - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: [nonapewno] zarobisz :D (/Temat-nonapewno-zarobisz-D-129061)



[nonapewno] zarobisz :D - nonapewno - 15-02-2016 15:34

Witam!


Postanowiłem zrobić drugą próbę do zarabiania w internecie i po kilku dniach postanowiłem, że zrobię również swój dziennik tutaj na forum który będę starał się uzupełniać każdego dnia.

Trochę o mnie:

Cześć, jestem Kamil i jestem uzależniony... oczywiście, że od zarabiania! Big Grin Z zawodu i wykształcenia jestem informatykiem. Obecnie pracuje jako jedyny informatyk w firmie ale niestety firma zaczyna powoli upadać przez nieudolne rządy Szefa Smile Mimo wszystko zdobyte tutaj doświadczenie na pewno pomoże mi karierze zawodowej. To tyle jeśli chodzi o mnie - po więcej zgłoś się na pw Smile

A teraz najważniejsza część:
Zarabianie:

Na czym zarabiam i ile zarabiam? To główne pytanie ciśnie się ludziom na usta kiedy wchodzą do dziennika. Kolejne to jakie jest ryzyko? Czy serwis wypłaca? itd. itd. W takim razie odpowiadam - zarabiam głównie na klikaniu w reklamy, wypełnianiu ankiet (choć tu mam pewne problemy) i skracaniu linków ( tutaj narazie brak większego pomysłu dlatego zarobek niski). Ryzyko żadne bo nic nie inwestowałem, a co do wypłacalności to na każdym serwisie myślę, że będę zbierał do 10$.