Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
20 latek - Konto bankowe - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Konta Bankowe (/Forum-Konta-Bankowe-449)
+--- Dział: Banki (/Forum-Banki-237)
+--- Wątek: 20 latek - Konto bankowe (/Temat-20-latek-Konto-bankowe-128743)



20 latek - Konto bankowe - HarryHubert - 09-02-2016 17:18

Witam, chciałbym poradzić się Was, jakie konto bankowe byłoby dla mnie najlepsze, jestem zielony w tych sprawach. Jestem absolwentem technikum, ale nie uczę się dalej, pracuję lecz " na czarno" więc dotychczas konto nie było mi potrzebne, bo wszystkie pieniądze dostawałem do ręki, ale postanowiłem takowe założyć Smile Co polecacie? Rozmawiałem ze znajomymi, i jedni polecali mi np. T-Mobile usługi bankowe, inni zaś PKO Konto dla młodych, sam nie wiem które wybrać (a może polecacie jeszcze coś innego/ lepszego?). Chciałbym, żeby konto najlepiej było w pełni (lub w dużej części) darmowe, jeśli w ogóle takie istnieją, ponieważ nie będę przetrzymywał na nim niewiadomo jakich kwot, raczej chciałbym stworzyć je do trzymania pieniędzy które (mam nadzieję Big Grin ) uda mi się zarobić przez Internet Smile Z góry dziękuję za odpowiedź Smile


RE: 20 latek - Konto bankowe - flown - 09-02-2016 19:09

eKonto dla młodych w mBanku jest jednym z lepszych na początek. Prowadzenie jest darmowe, a za karte płacisz bodajże 2 czy 4zł miesięcznie, jeśli nie zrobisz płatności kartą na 200zł w miesiącu. Poza tym jest dużo promocji i rabatów u partnerów mBanku. Mam je już prawie 2 lata i polecam.


RE: 20 latek - Konto bankowe - Mikey - 09-02-2016 19:10

Pisz do @[nitram]


RE: 20 latek - Konto bankowe - ZBIGNIEW27686 - 09-02-2016 19:13