Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
W drodze ku "dorosłości" - zarabianie grając w gry - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: W drodze ku "dorosłości" - zarabianie grając w gry (/Temat-W-drodze-ku-doroslosci-zarabianie-grajac-w-gry-128422)

Strony: 1 2 3


W drodze ku "dorosłości" - zarabianie grając w gry - Vamph - 04-02-2016 15:05

Cześć, Witajcie Smile

Nazywam się Szymon i mam 18 lat. Jestem uczniem Liceum Ogólnokształcącego na profilu politechnicznym.
Moimi zainteresowaniami jest głównie wszystko co związane ze sportem.
Aktualnie w wolnym czasie spotykam się z ukochaną...a kiedy mam od niej "wolne" zarabiam. Jak? Tego dowiecie się w tym dzienniku


Po co taki dziennik?
Zakładam go tylko i wyłącznie w celu pokazania, że gry to nie same zło. Można na graniu odrobinkę się wzbogacić co dla wielu osób jest rzeczą nie do przyjęcia.

Ale jak? Co robię?
Metoda tego zarobku jest prosta. Na wstępie warto zaznaczyć, iż grą w którą gram jest NosTale. Jest to proste mmo skierowane głownie dla dzieci.
Aby cokolwiek w tej grze osiągnąć trzeba mieć z czym "wypłynąć" (mam tu na myśli po prostu depozyty na wirtualną walutę). To właśnie na tej "gotówce" zarabiam.
Zaczynając od początku....tak jak w życiu codziennym i w grze występuje zjawisko resellu. Najwięcej zarabia pośrednik, czyli ten który skupuje taniej, sprzedaje drożej. Jestem typem tego gracza, który skupuje przedmioty w samej grze po czym je sprzedaje. Zdobywam dzięki temu kolejne pokłady złota...które następnie sprzedaje innym graczom.

Ile można na tym zarobić?