Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Problem z bezprzewodową myszką - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Dział Tematyczny (/Forum-Dzial-Tematyczny-116)
+---- Dział: Informatyka (/Forum-Informatyka-121)
+---- Wątek: Problem z bezprzewodową myszką (/Temat-Problem-z-bezprzewodowa-myszka-128016)



Problem z bezprzewodową myszką - tomswi - 28-01-2016 11:17

Zakupiłem myszkę firmy ASUS przez 2 tygodnie dobrze działała, ale po pewnym czasie zaczęła tylko na chwilę emitować czerwony laser, a następnie gaśnie. Baterie wymieniane kilka razy. Taki sam przypadek mam z myszką esperanzy. Na innym komputerze nie działa również.

Paragon zgubiłem, więc nie ma gwarancji, czy macie jakieś pomysły jakby to naprawić?


RE: Problem z bezprzewodową myszką - twardy - 28-01-2016 11:23

Myszke kupowales przez neta? Jesli tak to wystarczy kopia przelewu, paragaon nie jest wymagany do gwarancji.


RE: Problem z bezprzewodową myszką - tomswi - 28-01-2016 11:30

Niestety w sklepie. Miałem nadzieję, że w sklepie bezpieczniej a tu du*a Big Grin


RE: Problem z bezprzewodową myszką - Krakersik - 29-01-2016 11:00

Z esperanzą moja dziewczyna miała to samo. Nie używana prawie wogóle i nowa bateria - tak samo się zacina. Lepiej kupić myszkę z auchana za 10 złotych marki uduś i też fajnie śmiga. Brat taką ma, codziennie w pracy używa i już 3 rok mu działa Wink


RE: Problem z bezprzewodową myszką - grethill - 30-01-2016 11:38

Ja bym wymienił na nową i tańszą


RE: Problem z bezprzewodową myszką - ambrosini - 31-01-2016 09:42

(28-01-2016 11:17)tomswi napisał(a):  Paragon zgubiłem, więc nie ma gwarancji, czy macie jakieś pomysły jakby to naprawić?

Jeśli się nic nie zmieniło przez 3 lata to paragon nie jest potrzebny.

Cytat:Paragon nie jest konieczny. Sklep ma obowiązek przyjąć towar niezgodny z umową, który był w tym sklepie sprzedawany. Wymóg wydania dokumentu (pisemnego potwierdzenia wszystkich istotnych postanowień umowy sprzedaży) wynika z art.2 ust.2 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży onsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dn.27 lipca 2002r.(Dz.U. 141 poz.1176) i dotyczy sprzedaży na raty, na przedpłaty, na zamówienie, wg wzoru lub na próbę oraz sprzedaży za cenę powyżej 2000zł.
Art.2 ust.3 mowi, że w pozostałych przypadkach sprzedawca wydaje pisemne potwierdzenie zawarcia umowy na żądanie kupującego.
Ale żaden z artykułów nie wymaga przy zwrocie, wymianie, żadaniu naprawy dostarczenia jakiegokolwiek dokumentu (nawet tejże samej umowy sprzedaży i jej substytutu - paragonu).
Owszem, wygodnie mieć paragon, ale jego brak nie może ograniczać praw konsumenta.
Tym bardziej że sklep w wątpliwych przypadkach ma możliwość odtworzyć tenże paragon (który przecież nie jest dokumentem imiennym) z systemu fiskalnego: jeżeli klient wskaże datę i przybliżoną godzinę zakupu, techniczne mozliwości (oraz wymogi przechowywania paragonów i podobnej informacji handlowej na innych nośnikach) pozwalają zrobić to dość łatwo.



RE: Problem z bezprzewodową myszką - rcon - 31-01-2016 09:51

Podłącz kabel! Taki ze mnie śmieszek.

A nie jest możliwe wystawienie faktury na ten sprzęt i wtedy na gwarancje?