Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Trafficmonsoon, może coś jeszcze? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Trafficmonsoon, może coś jeszcze? (/Temat-Trafficmonsoon-moze-cos-jeszcze-127686)

Strony: 1 2


Trafficmonsoon, może coś jeszcze? - Masterpiece - 22-01-2016 16:11

Cześć, jestem totalnym nowicjuszem w świecie biznesu i zarabianiu przez internet. Przedwczoraj założyłem konto na Trafficmonsoon, bo wydawało mi się to bardzo wiarygodne i nie widziałem w tym żadnych haczyków. Póki co tylko 2 Ad Packi, ale będzie ich równo 10 w przyszłym tygodniu. Cóż, raczej klikanie w cashlinki mi się nie widzi, wolałem coś bardziej ambitnego dlatego od razu wiedziałem, że te Ad Packi będą dla mnie.

Możecie polecicie co reklamować? Aktualnie reklamuje Autobinarysignals z clickbank.com, sugerowałem się jakimś panem z YT którego nicku nie pamiętam Jerk2 bo podobno coś tam się dostaje od nich za reklamę z naszego reflinku.

Jakieś sugestie dla nowicjusza, gdzie mogę zajrzeć, posprawdzać, porównać? Jak już wcześniej wspomniałem klikanie za 0.0001 centa mi się nie widzi.


RE: Trafficmonsoon, może coś jeszcze? - jamroczik - 22-01-2016 19:42

Spróbuj - https://goo.gl/u0oqGm
Dochód bez klikania.


RE: Trafficmonsoon, może coś jeszcze? - nitram - 22-01-2016 20:26

Zanim założyłeś konto w TM to czytałeś to się teraz tam dzieje ? Odsyłam do głównego wątku na ten temat.

TM - główny wątek

Jeśli znałeś obecną sytuację TM to moim zdaniem odważna decyzja, tym bardziej powodzenia w zarabianiu.