Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
PayPal, a waluty - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Konta Bankowe (/Forum-Konta-Bankowe-449)
+--- Dział: Systemy Płatności Internetowych (/Forum-Systemy-Platnosci-Internetowych-206)
+---- Dział: PayPal (/Forum-PayPal-335)
+---- Wątek: PayPal, a waluty (/Temat-PayPal-a-waluty-127374)



PayPal, a waluty - Bev - 16-01-2016 18:38

Wybaczcie mi jeśli taki temat istnieje, ale nie potrafię znaleźć odpowiedzi.

Jak wygląda wymiana waluty na PayPal'u? Nie znam się na tym, ale podejrzewam że skoro PP to tylko portfel internetowy, to sam pieniędzy nie rozmieni, czyli skoro mam pewną kwotę w dolarach na koncie, to żeby ją wypłacić (w złotówkach) na konto lub zapłacić w sklepie internetowym, to muszę je najpierw rozmienić w kantorze internetowym?
Jeśli tak, to jaki serwis polecacie?


RE: PayPal, a waluty - thomasward - 16-01-2016 18:41

Paypal automatycznie przy wypłacie na konto rozmieni ci to na złotówki po swoim bandyckim kursie. Nie masz za bardzo sposobu jak to ominąć niestety. :/


RE: PayPal, a waluty - twardy - 16-01-2016 18:48

To wszystko zalezy od tego jaka masz glowna walute na koncie... jesli zlotowki to przy wyplacie na konto zawsze ja przewalutuje. Mozesz dolary czy inna walute wymienic na zlotowki w obrebie konta bez problemu, tylko kurs jest zlodziejski.


RE: PayPal, a waluty - jamroczik - 16-01-2016 20:47

Rozwiązaniem jest wpłata w walucie którą masz na koncie w posiadaniu. Ideałem byłoby konto walutowe/kantor online z wpłatą paypal gdzie prowizja byłaby niższa niż to przewalutowanie.


PayPal, a waluty - MaLiN - 25-01-2016 11:34