Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Branża gier, IT, lub w co celować ? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248)
+--- Wątek: Branża gier, IT, lub w co celować ? (/Temat-Branza-gier-IT-lub-w-co-celowac-127019)



Branża gier, IT, lub w co celować ? - Agenem - 09-01-2016 17:32

Jestem początkujący, chciałbym zacząć cos robić, jednak u mnie są problemy z motywacją, dlatego najlepiej coś co było by związanego z moimi zainteresowaniami, czyli z grami komputerowymi, szeroko pojętą branżą IT. Z umiejętności, które mogły by się przydać, to w miarę dobrze władam photoshopem. Posiadam też względnie dużą wiedzę w zakresie IT, piętą achillesową są sieci, oraz programowanie.

Na czym dzisiaj obecnie można zarobić jakiś konkretny $ ?
Trochę od wczoraj poczytałem, zainteresował mnie temat uploading'u, przeczytałem główny poradnik, czy jest on dzisiaj nadal aktualny ? Czy faktycznie na branży erotycznej można zarobić najwięcej ? Mnie jednak interesowało by coś innego. Myślałem o zamieszczaniu fake'owych gier tuż przed premierą, robieniu fake instalatorów itp. Może ktoś podpowie, czy jest to opłacalne i jak to wygląda, gdzie to zamieszczać, no i czy jest z tego jakiś zarobek. Dodam, że chciałbym wszystko robić legalnie.

Spotkałem się też czymś takim: https://www.g2a.com/goldmine