Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Strona www - gry flash - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie na blogach oraz własnych stronach internetowych (/Forum-Zarabianie-na-blogach-oraz-wlasnych-stronach-internetowych-281)
+--- Dział: Zarabianie na WWW - dyskusje, pytania i odpowiedzi (/Forum-Zarabianie-na-WWW-dyskusje-pytania-i-odpowiedzi-202)
+--- Wątek: Strona www - gry flash (/Temat-Strona-www-gry-flash-126602)



Strona www - gry flash - medicpl - 02-01-2016 21:28

Witam.

Od dłuższego czasu zastanawiam się nad otwarciem jakiejś strony internetowej (jestem programista), z której mógłby być jakiś zysk, np z reklam adsense.

Pytanie, może ktoś wie, jeżeli chciałbym zrobić strone www z grami flash: cos jak gry.pl, czy moge na stronie wykorzystywać gry np z miniclip.com ? Czy łamie wtedy prawa autorskie?

Z taką stroną troche słabo, bo na zbyt duże zarobki liczyć nie można.

Tworzyłem też strony takie jak jakaopinia.pl oraz czytajsercem.pl.
Ale trzeba miec duzo czasu aby uzupełniać strony aby coś osiągnąć.

Macie jakiś pomysł na stronę? Może jakaś współpraca?


Strona www - gry flash - damianus627 - 02-01-2016 21:34

Grałem kiedyś dużo na wyspiegier i tam pełno gier było z miniclip. Więc raczej możesz je wykorzystywać.


RE: Strona www - gry flash - mandez - 02-01-2016 22:07

(02-01-2016 21:28)medicpl napisał(a):  Witam.

Od dłuższego czasu zastanawiam się nad otwarciem jakiejś strony internetowej (jestem programista), z której mógłby być jakiś zysk, np z reklam adsense.