Pozycjonowanie-> Blogspot czy Wordpress - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Pozycjonowanie (/Forum-Pozycjonowanie-398) +--- Dział: Pytania i Problemy dotyczące SEO (/Forum-Pytania-i-Problemy-dotyczace-SEO-400) +--- Wątek: Pozycjonowanie-> Blogspot czy Wordpress (/Temat-Pozycjonowanie-Blogspot-czy-Wordpress-125738) Strony: 1 2 |
Pozycjonowanie-> Blogspot czy Wordpress - tomek019 - 16-12-2015 23:36 witam, jestem zielony w temacie pozycjonowania i nie umiem tez do konca stworzyc sobie sam na hostingu bloga, brak mi wiedzy gdzie moge to zrobic i jak. mam teraz prostego bloga>: http://zarabiamonline24h.blogspot.com/ i chcialem sie zapytac czy lepiej zrobic podobny blog na wlasnym hostingu oraz wordpress i zaplacic za pozycjonowanie ? czy lepiej zostawic tak jak mam i cos zdzialac ? podobno blogspot sam sie pozycjonuje w jakis sposob ? RE: Pozycjonowanie-> Blogspot czy Wordpress - ivandzms - 17-12-2015 20:17 Jeżeli nie ogarniasz tych tematów, to nie brnij w to od razu, bo bez tej wiedzy możesz za jakiś czas dojść do wniosku, że tylko straciłeś pieniądze na postawieniu własnej strony. Zacznij właśnie chociażby od blogspotu, bo po prostu jest łatwy w obsłudze (i jest darmowy). Czytaj o pozycjonowaniu i zacznij to robić by twój blog zaistniał w przeglądarce na odpowiednich frazach. A później zainteresuj się własną domeną i hostingiem, czytaj o tym, oglądaj jakieś prezentacje co i jak, i kiedy będziesz gotowy to stawiaj stronę Dodam, że ja sam zaczynałem bez żadnej wiedzy i leciałem na blogspocie przez dwa lata RE: Pozycjonowanie-> Blogspot czy Wordpress - tomek019 - 17-12-2015 21:11 (17-12-2015 20:17)ivandzms napisał(a): Jeżeli nie ogarniasz tych tematów, to nie brnij w to od razu, bo bez tej wiedzy możesz za jakiś czas dojść do wniosku, że tylko straciłeś pieniądze na postawieniu własnej strony. Zacznij właśnie chociażby od blogspotu, bo po prostu jest łatwy w obsłudze (i jest darmowy). Czytaj o p