Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Początki z zarabianiem przez internet, gdzie kierować swoją uwage itd. - kilka pytań. - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Początki z zarabianiem przez internet, gdzie kierować swoją uwage itd. - kilka pytań. (/Temat-Poczatki-z-zarabianiem-przez-internet-gdzie-kierowac-swoja-uwage-itd-kilka-pytan-125610)



Początki z zarabianiem przez internet, gdzie kierować swoją uwage itd. - kilka pytań. - Tiarrir - 14-12-2015 14:05

Witam!

Jestem 18letnim uczniem, aktualnie uczę się w liceum dla dorosłych (szkoła tylko w weekendy), więc stąd mój pomysł aby zacząć zarabiać przez internet, ponieważ mam wiele czasu. Temat sam wrzuciłem do OFFTOPa ponieważ jestem w 100% pewny że gdzieś już został poruszony, a nie chce bólu dupy zaawansowanych użytkowników.

Mam kilka pytań, mianowicie:

1. Na którym dziale skupić największą uwage (który jest najbardziej "profitowy") i tutaj dodam że licząc 6 godzin dziennie pracy przez internet (od pon-pt).

2. Gdybyście mogli to prosiłbym o przedstawienie każdego działu w krótkim opisie, na czym polega i czy jest ryzyko strat itd.

3. Może chcecie coś polecić takiemu "neewbie", a może jakiś mentor do czegoś chce zgarnąć żądnego zarobku młodzieńca? :Kappa: Lol

Dzięki za pomoc, nie trolujcie w odpowiedziach. Jerk2

PS: Czekamy na pierwszy post "KOLEJNY KTÓRY NIE UMIE UŻYWAĆ OPCJI "SZUKAJ" do wygrania złota łopata słabego żartu. Huh
PS2: Dodam że mam bardzo wydajny komputer a zarobki jakie chciałbym osiągać oscylują w granicach 1 tys miesięcznie.