Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Projekt "Stabilna Pensja" - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Projekt "Stabilna Pensja" (/Temat-Projekt-Stabilna-Pensja-124507)

Strony: 1 2


Projekt "Stabilna Pensja" - WestZG95 - 22-11-2015 17:39

Dobry wieczór przyjaciele!

Długo się zastanawiałem nad pomysłem dziennika. Postanowiłem jednak się przełamać, w końcu ma on na celu dodatkowo mnie motywować.

Jestem dość ambitnym 20-latkiem. Studiuję na WPiA (gdzie? czy to ważne?), gram w koszykówkę, chodzę na siłownie, biegam, skaczę... takie tam. Jeszcze przede mną dobre 3 lata studiów, później kolejne wyzwania zawodowe związane z kierunkiem, egzamin wstępny etc.

Czasem brakuje mi czasu, to fakt. Nauka, praca, aktywność. Ale mimo to, daję radę wszystko upchnąć w jednym dniu. Ciężko pracuję, odpuszczam "rozrywkowe" życie studenta, żeby już podczas studiów cieszyć się ze swojej pozycji społecznej (chciałbym odciążyć finansowo rodziców i stać się w pełni samodzielny finansowo), a po studiach/aplikacjach i ciężkiej nauce w końcu poczuć się spełniony.

Kilka lat wstecz, działałem w "internetach". Zarabiałem w programie partnerskim, otrzymywałem prowizję, gdy ktoś założył konto bankowe/wziął pożyczkę/założył lokatę i takie tam. Przez tydzień zarobiłem 500 zł, lecz metoda na której zarabiałem nie była do końca w porządku, dlatego zrezygnowałem.