Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Zaba - ogromna motywacja - subsms/FB - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Zaba - ogromna motywacja - subsms/FB (/Temat-Zaba-ogromna-motywacja-subsms-FB-124011)

Strony: 1 2


Zaba - ogromna motywacja - subsms/FB - ZabaGamer - 13-11-2015 09:37

Witam, nazywam się Sebastian i mam 18 lat, jestem uczniem technikum informatycznego, aktualnie jestem na 3 roku, no i myślę, ze z takich rzeczy o mnie to by było tyle Smile .
Postanowiłem powrócić do zarabiania w sieci, ponieważ mam ogromną motywację. Poznałem cudowną dziewczynę, niestety mieszka daleko ode mnie ( ponad 300km ) .
Tak więc domyślacie się już na pewno na co będę zbierał pieniądze Smile . Nie jestem jakimś człowiekiem, który szasta kasą na prawo i lewo, a z przedmiotów multimedialnych mam już wszystko co by mnie satysfakcjonowało ( muszę tylko wymienić mikrofon, który się zepsuł). Ale teraz przejdźmy do konkretów.
Będę zarabiał przede wszystkim z FB, jakoś tam zarabianie podchodzi mi najbardziej.
Na razie próbuję Swoich sił z subsms, a dokładnie stronką leadmore.pl.
Na ten moment sytuacja u mnie wygląda tak :[Obrazek: 35426949707910151706.jpg]