Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
[Rozwiązane]Kasa poszła, ultimate wallpaper nie ma - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140)
+---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285)
+----- Dział: Pytania dotyczące Lockerz.com (/Forum-Pytania-dotyczace-Lockerz-com-4)
+----- Wątek: [Rozwiązane]Kasa poszła, ultimate wallpaper nie ma (/Temat-Rozwiazane-Kasa-poszla-ultimate-wallpaper-nie-ma-12284)



[Rozwiązane]Kasa poszła, ultimate wallpaper nie ma - dawid0810 - 22-08-2010 20:28

Kupilem sobie golda, o ile dobrze pamietam w czwartek rano. Problem pojawił się gdy kliknąłem "Zapłać" - tutaj wszyscy zostaja przeniesieni z powrotem na lockerz i maja podziękowania, ja za to dostałem error 404. Sprawdziłem stan konta, kasa poszła, jednak golda jak nie było tak nie ma. Napisałem więc moim łamanym angielskim maila na [email protected], zamieściłem screena z dowodu wpłaty i napisałem, że chce zwrot kasy lub golda. W odpowiedzi dostałem na następny dzień pustego maila (zacytowany moj mail + ich podpis). Wysłałem więc jeszcze raz maila i czekam na odpowiedź. Wiem, że teraz weekend więc moga nie pracować, ale ja chciałbym juz nabic troche ptz bo zbliża się restock, a poza tym już niedługo ten shopowy (btw. kiedy mniej wiecej spodziewac sie shopowego?), który mi się należy.

Pytanie więc takie - jest może jakiś inny adres e-mail na który mam się zwrócić, może jakiś nr telefonu (jeżeli uda mi się dogadać)?

Pozdro


RE: Kasa poszła, ultimate wallpaper nie ma - xPietrek - 22-08-2010 20:31

Możesz spróbować przez formularz "Contact Us" na stronie Lockerz, wybrać odpowiedni temat i opisać sprawę. Dosyć szybko dają odp.


RE: Kasa poszła, ultimate wallpaper nie ma - Bolt - 22-08-2010 20:31

Skoro mówisz że łamanym angielskim to po co będziesz dzwonił... Pisz na [email protected]


RE: Kasa poszła, ultimate wallpaper nie ma - dawid0810 - 22-08-2010 20:35

"Możesz spróbować przez formularz "Contact Us" na stronie Lockerz, wybrać odpowiedni temat i opisać sprawę. Dosyć szybko dają odp." - pisałem też w czwartek.

"Skoro mówisz że łamanym angielskim to po co będziesz dzwonił... Pisz na [email protected]" - aż tak źle to nie jest, myślę że jakoś dogadałbym się Wink Ok napiszę do kathy

Dzięki za szybkie odpowiedzi ;-)


RE: Kasa poszła, ultimate wallpaper nie ma - cinexik - 26-08-2010 09:16

rozwaliło mnie to, że odpowiedzieli ci tym co do nich napisałeś i podpisem xD


RE: Kasa poszła, ultimate wallpaper nie ma - dawid0810 - 27-08-2010 08:52

W międzyczasie wykupiłem golda ponownie, ale Kathy odpisała:

Cytat:Hey Dawid!

It looks like a lot of people are having the same issue. We are working on it this minute. hang in there, we will contact you back to make it right.

Sorry about that. Thanks for your patience.

Best,
Kathy



[Rozwiązane]Kasa poszła, ultimate wallpaper nie ma - Marello - 19-03-2011 11:30

Wątek zostaje zamknięty, ponieważ moderator uznał że temat został wyczerpany lub też rozwiązany. Jeśli posiadasz nowe pytania prosimy o założenie kolejnego tematu.