Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Apki na Facebook - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Apki na Facebook (/Temat-Apki-na-Facebook-122428)



Apki na Facebook - frozenek - 13-10-2015 12:26

Witam jestem zielony w tym temacie , czy bylby ktos mily i moglby opowiedziec w jaki sposob mozna zarabiac na apkach na facebooku?


RE: Apki na Facebook - Krymi - 13-10-2015 13:32

Popracuj najpierw Smile Zarób samodzielnie i się poducz, każdy jakby na 1 dzień zarabiania chciał mieć apke to pozdro

ps. jak nie umiesz używać apki to nie kupuj... padają jak muchy u nowicjuszy


RE: Apki na Facebook - chomik3 - 13-10-2015 13:33

Skoro nie wiesz nawet jak można na nich zarabiać to lepiej się za to nie łap, bo możesz kasę stracić ; )
Mi dziś 5 apek w nocy poleciało, zysk w sumie z nich to może 100 zł. Takiej szybkiej reakcji ze strony Facebooka jeszcze nie widziałem ;/

No, ale odpowiem na Twoje pytanie: spam z apek to głównie oferty SMS, czasami real content


RE: Apki na Facebook - frozenek - 13-10-2015 14:03

no nie wiem jak zarabiac i mam sie za to nie brac? to tak jakbys powiedzial Mistrzowi swiata w boksie pierwszego dnia nie bierz sie za to jak nie umiesz sie bic -.-

chodziło mi bardziej od czego zaczac , jak zrobic apke , gdzie naczyc sie ja obskugiwać itp


RE: Apki na Facebook - maniek250 - 13-10-2015 14:16

Zarób najpierw kilka groszy na czymkolwiek a nie chcesz się od razu za apki brać bo to bez sensu.
Raczej nikt Ci w tym nie pomoże.


RE: Apki na Facebook - Krymi - 13-10-2015 14:18