Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Dziennik pracy typowego laika - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Dziennik pracy typowego laika (/Temat-Dziennik-pracy-typowego-laika-121874)



Dziennik pracy typowego laika - nex45 - 30-09-2015 18:32

Jestem przekonany że nikt jeszcze nie zrobił takiego dziennika pracy Big Grin Raczej nie będę tu przedstawiał nic nadzwyczajnego, najczęściej rzeczy, których osiągnąć nie mogę na chwilę obecną, bo jak sam tytuł wskazuje jestem laikiem. Sam dziennik proszę traktować z dystansem i nie hejtować mnie za bardzo Tongue


Coś o mnie Smile

Na to forum trafiłem chyba w 2013r? Na dole jest dumna data, mojej rejestracji. Mam na imię Adrian, lat 21, student marketingu, który chyba jak większość chce dużo zarobić, i się nie narobić. No to chyba tyle o mnie wystarczy.


Mój kochany dzienniczku...