Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Zarabianie na allegro na poradnikach a skarbówka :) - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248)
+--- Wątek: Zarabianie na allegro na poradnikach a skarbówka :) (/Temat-Zarabianie-na-allegro-na-poradnikach-a-skarbowka-121750)



Zarabianie na allegro na poradnikach a skarbówka :) - obik69 - 27-09-2015 20:12

Cześć,
mam 22 lata, jestem studentem
i mam pare pomysłów na poradniki po 2-5zł które mógłbym sprzedawać na allegro, ale zastanawiam sie ze jak opyle takich poradnikow na 1000-5000zl w roku bo jest to realna suma to napewno nasza skarboweczka sie przypierniczy.
Czy ktos cos wie moze doradzi jak sprzedawac omijajac zakladanie firmy bo podatki odprowadzam Smile


RE: Zarabianie na allegro na poradnikach a skarbówka :) - Assasinoo - 27-09-2015 20:26

Nie da się ominąć zakładania firmy przy sprzedaży na allegro na większą skalę, można jedynie mieć nadzieję, że nikt nie pod@#$doli.

"Zgodnie z punktem 29, załącznika nr 1 do Regulaminu może Pan wystawiać wyłącznie te publikacje, które posiadają numer ISBN"
Z tego wnioskuję (nie wiedząc co to ISBN), że takiej "domowej roboty" poradniki, nie przejdą na allegro.


RE: Zarabianie na allegro na poradnikach a skarbówka :) - Kickster - 27-09-2015 20:30

Skarbowka skarbowką, ale jak allegro obczai regularna sprzedaz na koncie to zglosza ze brak DG.


RE: Zarabianie na allegro na poradnikach a skarbówka :) - obik69 - 27-09-2015 20:38