Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Witam - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-10)
+--- Wątek: Witam (/Temat-Witam-121620)



Witam - koneser00 - 25-09-2015 04:16

Chciałem się bardzo serdecznie z wami przywitać bo wg mnie tak należy zrobić dołączając do szeregów chyba najbardziej rozwiniętej stronki o zarabianiu w polsce.
Mam 26 lat mieszkam za granicą interesuje się sportem informatyką i od jakiegoś czasu zarabianiem jednak w zarabianiu jestem jeszcze bardzo początkujący . Przygotowuje się aby coś osiągnąć poprzez różne programy partnerskie itp , czytam na prawdę wiele czytam mam już odpowiednie boty , dużo kont z grupami . Jakie są moje cele to jest dobre pytanie nie wiem ile na czym można zarobić ale za kilka tys miesięcznie bym się nie pogniewał jednak moja wiedza jest jeszcze na to zbyt mała być może kiedyś trafię na odpowiednią osobę co mnie pokieruje i pomoże zarobić poznać elitę itp bo przecież zarabianie to jedno a spotkanie się na kiełbaski to 2 Smile . Więc jeszcze raz witam serdecznie wszystkich nowych i starych użytkowników administratorów , moderatorów całą pozostałą administrację i jeżeli dobrze widziałem administratorkę Majkę ponieważ jej kolor rangi bardzo mi zapadł w pamięć .


Jeżeli to nie ten dział to przepraszam ale nie znalazłem odpowiedniego


RE: Witam - Klin - 25-09-2015 05:09

Witamy Cie na naszym forum. Dużo czytaj, bądź wytrwały i nie bój się zaryzykować a zarobisz swoje

Pozdrawiam


RE: Witam - 8gruzin8 - 26-09-2015 21:38