Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Gdzie założyć konto? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Konta Bankowe (/Forum-Konta-Bankowe-449)
+--- Dział: Banki (/Forum-Banki-237)
+--- Wątek: Gdzie założyć konto? (/Temat-Gdzie-zalozyc-konto-120922)



Gdzie założyć konto? - kukuspl - 09-09-2015 15:36

Mam 19 lat, jestem przyszłym studentem. Nie pracuje nigdzie, nie mam stałych dochodów. Konto będzie mi potrzebne do wypłacania pieniędzy z różnych serwisów zarobkowych (firecash, hotcash, adfly, leadmore) czasami jeszcze coś sprzedam na allegro. Najlepiej żeby konto było całkowicie darmowe, razem z przelewami, z prowadzeniem konta i z darmową kartą. Zastanawiam się póki co nad bankiem Millenium konto 360 student i bankiem bph, który z nich wybrać, czy może jest jakiś lepszy?


RE: Gdzie założyć konto? - PremAccHack - 09-09-2015 16:03

https://www.mbank.pl/indywidualny/konta/konto-osobiste/ekonto-dla-mlodych/

Najlepsze na rynku Lol


RE: Gdzie założyć konto? - nitram - 09-09-2015 17:40

Millenium konto 360 student możesz założyć w promocji i zyskać nawet do 360 zł, mbank też dobry ale w tej chwili nie ma żadnej promocji. BPH też bez promocji i oferta moim zdaniem słabsza od tych dwóch pozostałych.


RE: Gdzie założyć konto? - twardy - 09-09-2015 17:50

Smart Bank
BZ WBK (jesli zrobisz 5 transackcji karta to nie placisz nic za karte)
mBank (suma transakcji karta 200zl = nic za karte nie placisz, fajne dzial mOkazji)


RE: Gdzie założyć konto? - kukuspl - 09-09-2015 20:01