Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Sporty walki i nie tylko ! - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Dział Tematyczny (/Forum-Dzial-Tematyczny-116)
+---- Dział: Sport (/Forum-Sport-118)
+---- Wątek: Sporty walki i nie tylko ! (/Temat-Sporty-walki-i-nie-tylko-12087)

Strony: 1 2


Sporty walki i nie tylko ! - Kilol - 18-08-2010 18:29

Na pewno dużo osób z forum interesuje się sportami walki. Ja trenuję od 2 lat Krav Mage (Samoobronę). Głównie chodzi mi o obronę w czasie sytuacji zagrożenia. Prawdopodobnie od tego sezonu będę jeździł na zawody boksu / kickboxingu. Ciekaw jestem czo wy trenujecie, lub trenowaliście ? Podzielmy się też sowimi doświadczeniami.

Trochę info. o KM - http://www.krav-maga.info.pl/content/view/52/58/


RE: Sporty walki i nie tylko ! - Razer - 18-08-2010 19:29

Ja tylko od czasu do czasu tłuczę worek treningowy Smile Hmmm... Jaki masz stopień w KM?


RE: Sporty walki i nie tylko ! - Lukasz142 - 18-08-2010 19:46

Mnie tam kręci ogólnie MMA czyli walka w parterze a jednocześnie w stójce lubię sparować z innymi przeciwnikami bez jakiś ustalonych zasad.A krav maga jak dla mnie to trochę dziwna sztuka walki np (kopanie po jajach) chociaż rzeczywiście na samoobronę jest idealna.


RE: Sporty walki i nie tylko ! - Kilol - 18-08-2010 19:47

Chodzę 2 lata, jak powiedziałem, ale 1 rok nie zdawałem. =/ Teraz żałuję, bo miałbym 5 stopień. Teraz mam stopień 3 (Pas Pomarańczowy).

Tutaj stopnie :
[Obrazek: baner_stopnie.bmp]