Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Zero doświadczenia, dobre pieniądze. - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Zero doświadczenia, dobre pieniądze. (/Temat-Zero-doswiadczenia-dobre-pieniadze-120511)

Strony: 1 2


Zero doświadczenia, dobre pieniądze. - krzychu321 - 01-09-2015 15:57

Siema siema jestem krzychu Big Grin lat 22 i jestem programistą maszyn automatycznych. A także nowy na waszym forum, nie taki nowy w sieci ;]

Próbowałem już setki razy różnych zarobków w internecie suby, skracanie, refflinki, wszystko nudne i żmudne, aż jakieś 2 miesiące temu usiadłem przy bukmacherce, ojojo z 10 zł bez doświadczenia, zrobiłem 330zł po czym aż w 1s wszystko straciłem Big Grin potem pomyślałem zacznę analizować, i stawiać, yhyyy kariera trwała tak długo ile zajmuje włączenie komputera, potem czytałem o strategiach progresji i surebety, yhy nudne, to samo.
Aż w końcu odwiedziłem stronę z darmowymi typami, 1 dzień na + drugi dzień na + 3 na + lecz jak to darmowe wiedziałem że passa nie będzie trwała wiecznie, bo często w historii mieli tydzień na + a potem boom 0 trafionych, zacząłem brać to na poważnie jak zobaczyłem że z 30 zł strzeliłem prawie 380 zł w 3 dni. Pieniądze postanowiłem zainwestować na płatne profesjonalne typy, wraz z analizą, nie na Polskiej stronie bo są po prostu słabe, nie tanie, bo jestem zdania że za dobrą robotę się płaci ( tak wiem nie zawsze).
No i właśnie od tego momentu zaczynam prowadzić swój dziennik, zaczynam z kwotą 100 zł według moich obliczeń powinienem do tygodnia zrobić z tego 1000zł !