Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Ninja Blaster - Problem - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Boty i Programy (/Forum-Boty-i-Programy-357)
+--- Wątek: Ninja Blaster - Problem (/Temat-Ninja-Blaster-Problem-119714)



Ninja Blaster - Problem - kaczor89 - 18-08-2015 01:12

Witam. Niedawno kupiłem miesięczną licencję na program Ninja Blaster i chciałem opisać pewien problem na jaki napotykam podczas użytkowania tego programu. Otóż staram się zarobić trochę na programach partnerskich, dodam że jestem mocno początkujący i generalnie to działam spamując na grupach FB korzystając z różnych kont. Mój problem polega na tym, że nie mogę ustawić kilku kont FB w Ninja do spamowania. O ile ustawienie pierwszego konta nie sprawia generalnie problemów, o tyle przy ustawianiu kolejnych po wpisaniu loginu i hasła z Facebooka pojawia mi się następujący komunikat:

[Obrazek: b_d1.jpg]
Pojawienie się takiego błędu w programie skutkuje zablokowaniem konta na Facebooku, gdzie od tej pory pojawia się komunikat:
"Twoje Konto Zostało Tymczasowo Zablokowane". Po czymś takim takie konto jest mówiąc kolokwialnie spisane na straty..... ;/

Czy ktoś z was spotkał się z takim problemem i wie jak go rozwiązać? Będę wdzięczny za wszelkie porady. Pozdrawiam Smile


RE: Ninja Blaster - Problem - Sorejka - 18-08-2015 13:06

yy? dostałeś bloka na fb i co z tym? bo nie rozumiem ^^ to nie przez program tylko przez fake konto.


RE: Ninja Blaster - Problem - kaczor89 - 18-08-2015 13:10