Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Swój program partnerski? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Programy Partnerskie oraz Programy Afiliacyjne (/Forum-Programy-Partnerskie-oraz-Programy-Afiliacyjne-354)
+--- Dział: Programy partnerskie, sieci afiliacyjne oraz systemy reklamowe (/Forum-Programy-partnerskie-sieci-afiliacyjne-oraz-systemy-reklamowe-92)
+--- Wątek: Swój program partnerski? (/Temat-Swoj-program-partnerski-118643)



Swój program partnerski? - dzejkobs - 30-07-2015 10:17

Witam!

Jestem kompletnie zielony w tym temacie więc liczę na pomoc. Kumpel właśnie wypuszcza swój produkt (suplement diety + gratis dieta i trening) i tutaj rodzi się moje pytanie. Dołączał ktoś do jakiegoś programu partnerskiego swój produkt? Na jakiej zasadzie się to odbywa? Czy może opłaca się założyć swój program partnerski, dać np 20%/30% za sprzedaż osobom polecającym nasz produkt?Bardzo prosiłbym o odpowiedź doświadczonych osób.
I jeszcze jedno pytanko. Czy na ehost.pl opłaca się wykupować abonament czy są lepsze serwery?


RE: Swój program partnerski? - CRUZA - 30-07-2015 12:08

Technicznie stworzyć program nie jest problemem. Wiele skryptów sklepów internetowych ma wbudowana opcję programu partnerskiego. Jeśli zaczynacie z tematem na nowej stronie to zanim się rozbujacie warto chyba wbić się do jakiegoś większego pośrednika czyli sieci promującej podobne produkty, która ma już siec dystrybucji pod taki asortyment. Co do serwera to nie znam ehostu ale mogę polecić futurehost.pl na który się ostatnio przeniosłem z innej firmy i jestem bardzo zadowolony z obsługi i stabilności usługi.


RE: Swój program partnerski? - prelude - 30-07-2015 12:15